AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Skrevet 13. oktober 2024 Hei, lurer på om noen har vært borti når man har barn med 2 forsjellige så vil verken jeg eller barnefar til nr 1 at barnefar nr 2 skal treffe barn nr 1 av ulike grunner. Han vil ikke komme på besøk på formiddagen altså då helst mellom 9 og 11 selv om han jobber turnus så han har fri og skal bare komme på kvelden rett før leggetid men jeg har barn nr 1 hjemme fra barnehagen da. Er jeg urimelig? Kan han kreve at han skal komme på besøk i disse tider? Fra kl 12 sover barn nr 2 og sover mellom 2-3 timer og kl 3 må jeg hente barn nr 1 i barnehagen. Han mener han ikke vil kjøre i morgenrushet men han kan fint kjøre i ettermiddagsrushet. Vet at de er for han ikke vil stå opp før 12. Før noen begynner med at du har valgt og få barn osv med hanher og ikke må nekte han og treffe barnet så er de mye mer til historien. Og nekter ikke samvær men kveldstid er uaktuelt for meg. Anonymkode: 74fd5...345
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Skrevet 13. oktober 2024 Han kan ikke kreve å komme inn i ditt hjem på noe tidspunkt. Eller, man kan jo kreve til men blir blå, men dette bestemmer selvsagt du. Anonymkode: 7755b...599
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #3 Skrevet 14. oktober 2024 Skjønner ikke helt problemstillingen. Er du skilt fra begge to? Eller er det nåværende far som ikke skal treffe ditt særkullsbarn? Dersom du er skilt fra begge er det ingen grunn til at noen av dem skal komme hjem til deg, annet enn evt henting/levering. Anonymkode: c6063...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå