AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Jeg har lyst til å lage en slik plante, men hva trenger jeg? Ser for meg å ha en slik vakker avlang potte i passende størrelse, kanskje grønn og gammeldags form. Hvor kjøper jeg slike? Og hva slags plante kan jeg dyrke? Noen hobbygartnere her som kan svare? 🥰 Vet jeg kan google men er ikke så god på engelsk 😔 Anonymkode: 14227...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Vel du kan kjøpe en liten busk på hagesenter og så kan du snurre den inn med metallsnor. Denne snoren former hvordan du vil treet skal vokse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #3 Del Skrevet 13. oktober lillevill skrev (3 minutter siden): Vel du kan kjøpe en liten busk på hagesenter og så kan du snurre den inn med metallsnor. Denne snoren former hvordan du vil treet skal vokse. Det har jeg tenkt på, men jeg har helst lyst til å lage en plante fra grunnen av som spire. Anonymkode: 14227...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #4 Del Skrevet 13. oktober Har du sjekket biblioteket? Sist jeg var og så etter hagebøker så jeg flere om bonsai. Anonymkode: dec97...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har du sjekket biblioteket? Sist jeg var og så etter hagebøker så jeg flere om bonsai. Anonymkode: dec97...e35 Hvilket bibliotek var det? Vårt lille lokale bibliotek har ingen slike bøker. Kanskje jeg kan få dem til å låne det hit. Anonymkode: 14227...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå