AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Har jobbet i jobben min i snart to år. Det er den første «ordentlige» jobben min etter jeg ble utdannet (jeg er barnevernspedagog), men jeg har hatt et par vikariater. Dette er den første faste stillingen. Jeg begynner å bli lei av denne jobben og vil prøve noe nytt, skal på intervju på en jobb neste uke. jeg er litt bekymret for at to år i en jobb er litt kort? Hvor lenge bør man være i en jobb før det begynner å bli negativt for andre arbeidgivere? Anonymkode: 11db5...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Har ingenting å si. Det er selvbalanserende. Bytt jobb nå for å få mer i lønn. Så søker du videre på flere jobber når du er der osv. Om ingen nye vil ha deg pga korte ansettelsesforhold, så fortsetter du bare å jobbe der du er til du får napp igjen (da har du tydeligvis jobbet der lenge nok til at de igjen anser deg som langvarig). Anonymkode: abdb7...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #3 Del Skrevet 13. oktober Du har et langt yrkesliv foran deg og skal bytte jobb mange ganger, særlig i starten. Du har i tillegg valgt et yrke som det i hvert fall per nå er manko på, og derfor trenger du ikke ta så mange formelle vurderinger. På meg høres det veldig sunt ut at du vil prøve på nye ting, både for å bygge på det du har lært og fordi det er bra å lære nye ting og se nye arbeidsplasser, hvordan de er organisert, hva som kan gjøres bedre, kultur, rutiner, folk. Lykke til! Anonymkode: 47b11...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #4 Del Skrevet 13. oktober Jeg har alltid tenkt at to år er akkurat passe. Da har man lært mye. Anonymkode: e412f...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober Jeg byttet jobb etter 1 år nå sist gang. Ingen spørsmål fra ny arbeidsgiver om det. Anonymkode: 80d01...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #6 Del Skrevet 14. oktober Jeg er i samme situasjon. Har vært på nåværende arbeidplass i tre år nå, men egentlig så kjeder jeg meg litt og har ikke noe særlig faglig utbytte av stillingen lengre. Det er ingen faglig utvikling og jeg føler meg stuck. Følte veldig på at jeg måtte jobbe her lengre fordi majoriteten av kollegaene mine har vært her 10-15 år og da følge jeg at tre år er veldig knapt, men egentlig er det bare tull å tenke sånn. Anonymkode: efcbe...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå