AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 Favorittdusjsåpen lukter plutselig høgg, og jeg liker ikke lukta på mange av produktene som selges på nærbutikken. Så dere som er høysensitive, hva bruker dere? Anonymkode: 0da18...b26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Nei kutt ut da! Dette er helt vanlig luktpreferanser. Skal det bli noe spesielt å ikke like en lukt også nå? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 Parfymefri? Det meste av mine hudprodukter er uten parfyme. Sjampo med mild mintduft. Har også likt Monday serien. Mild lukt Anonymkode: 7824c...a03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 visp skrev (1 minutt siden): Nei kutt ut da! Dette er helt vanlig luktpreferanser. Skal det bli noe spesielt å ikke like en lukt også nå? Jeg har egentlig ingen andre plager med å være høysensitiv enn sterke lukter. Taxfree gjør meg direkte dårlig med blanding av parfymer Var med på et vinkurs hvor jeg fikk bekreftet at jeg er en supertaster. Luktesans er veldig nært beslektet det. Anonymkode: 7824c...a03 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. oktober 2024 #5 Del Skrevet 13. oktober 2024 (endret) Høysensitive har vel ingenting med sensitiv hud å gjera Eller allergiar. Endret 13. oktober 2024 av Capazitet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 13. oktober 2024 #6 Del Skrevet 13. oktober 2024 Capazitet skrev (1 minutt siden): Høysensitive har vel ingenting med sensitiv hud å gjera Jeg har psoriasis. Har jeg høysensitiv hud da? Til spørsmålet: jeg bruker dusjolje fra apoteket. Lukter ikke noe. Er masse nøytrale dusjsåpe der ute. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 13. oktober 2024 #7 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har egentlig ingen andre plager med å være høysensitiv enn sterke lukter. Taxfree gjør meg direkte dårlig med blanding av parfymer Var med på et vinkurs hvor jeg fikk bekreftet at jeg er en supertaster. Luktesans er veldig nært beslektet det. Anonymkode: 7824c...a03 Jeg blir stort sett uvel av andres parfyme, men har aldri ansett meg selv som høysensitiv pga det. Går aldri inn på parfymerier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #8 Del Skrevet 13. oktober 2024 visp skrev (7 minutter siden): Nei kutt ut da! Dette er helt vanlig luktpreferanser. Skal det bli noe spesielt å ikke like en lukt også nå? Hva mener du med å svare slik? Jeg har allergier og tåler svært få parfymerte såper. Favoritten har vært dr greve, men nå tåler jeg plutselig ikke den. Hvorfor er du så frekk? Anonymkode: 0da18...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #9 Del Skrevet 13. oktober 2024 Å være var på lukt har vel ingenting med høysensitivitet å gjøre? Jeg er var på lukter og jeg bruker Maria Nila serien til hårprodukter Anonymkode: d99a1...4f5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #10 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Parfymefri? Det meste av mine hudprodukter er uten parfyme. Sjampo med mild mintduft. Har også likt Monday serien. Mild lukt Anonymkode: 7824c...a03 Jeg tåler dessverre ikke Mint. Hvor finner jeg Monday serien? Anonymkode: 0da18...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 13. oktober 2024 #11 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med å svare slik? Jeg har allergier og tåler svært få parfymerte såper. Favoritten har vært dr greve, men nå tåler jeg plutselig ikke den. Hvorfor er du så frekk? Anonymkode: 0da18...b26 Å reagere på lukt kan jeg forholde meg til, men å kategorisere det til at man er høysensitiv blir jo veldig merkelig. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #12 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har egentlig ingen andre plager med å være høysensitiv enn sterke lukter. Taxfree gjør meg direkte dårlig med blanding av parfymer Var med på et vinkurs hvor jeg fikk bekreftet at jeg er en supertaster. Luktesans er veldig nært beslektet det. Anonymkode: 7824c...a03 Jeg har lukt og smak som svært sensitivt. TS Anonymkode: 0da18...b26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 13. oktober 2024 #13 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg anbefaler Neutral eller ACO fra apoteket, de er begge helt uten parfyme og milde mot huden. Har funka gull for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #14 Del Skrevet 13. oktober 2024 Lava Anne skrev (4 minutter siden): Jeg har psoriasis. Har jeg høysensitiv hud da? Til spørsmålet: jeg bruker dusjolje fra apoteket. Lukter ikke noe. Er masse nøytrale dusjsåpe der ute. Vil du anbefale et merke? Jeg oppdaget at jeg kjenner kjemikalielukt fra Dr Greve. Den som er grønn. Anonymkode: 0da18...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #15 Del Skrevet 13. oktober 2024 Bruker ting fra helsekosten, Dr. Bronners sitrussåpestykke og Einerlåg shampoo. Weleda sitrus deo. Anonymkode: 91eb7...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #16 Del Skrevet 13. oktober 2024 Rebecca30 skrev (1 minutt siden): Jeg anbefaler Neutral eller ACO fra apoteket, de er begge helt uten parfyme og milde mot huden. Har funka gull for meg! Neutral tåler jeg ikke. Jeg kjenner den er parfymert selv om den sies å ikke være det. Anonymkode: 0da18...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #17 Del Skrevet 13. oktober 2024 Høysensitiv betyr noe annet enn at man er sensitiv for lukter. Anonymkode: d3cd2...e72 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #18 Del Skrevet 13. oktober 2024 Bruker uparfymert såpestykke, og sjampo fra Vossabia. Den lukter, men ikke parfyme, så det går bra. Håndsåpe bruker jeg neutral. Anonymkode: 50e0f...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #19 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker ting fra helsekosten, Dr. Bronners sitrussåpestykke og Einerlåg shampoo. Weleda sitrus deo. Anonymkode: 91eb7...e68 Tåler ingen av de nevnte dessverre. Tåler ikke aluminium heller. Anonymkode: 0da18...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #20 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ja og Sonett flytende håndsåpe, sitrus på kjøkken og lavendel på badet. Anonymkode: 91eb7...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå