Gå til innhold

Playet deluxe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 23 år gammel og studerer pedagogikk. I vår midt i eksamensperioden møtte jeg en fyr og snakket veldig mye med han på snapchat. Exen hans går på kullet mitt, men dette var ikke noe jeg brydde meg noe særlig om da jeg aldri har kjent henne. Han sa til meg at det hadde vært mye styr med denne exen, at hun hadde prøvd å bryte seg inn hos han og at hun ikke ville gi slipp. Han sa også at han hadde vurdert å anmelde henne…

Vi møttes kun 2 ganger før det ble sommerferie, men snakket veldig intenst på melding gjennom hele sommeren. Møtte han igjen et par ganger på festival i august, og han kom med forslag til ting vi kunne gjøre sammen, og at han skulle komme å bo til meg noen helger uten å dra ut å drikke etc. 

Denne relasjonen tok etter hvert slutt da han bor noen timer unna, og at det var mye som skjedde i livet hans akkurat nå. En liten stund etterpå fikk jeg melding fra exen hans som sa til meg at han ville bli sammen med henne igjen og at hun hadde fått hørt fra han at vi har ligget sammen, og at hun lurte på når det var. 

Jeg sa når dette hadde foregått, men ikke noe mer. Hun spurte også en del om mine følelses rundt hele greia, noe jeg ikke var interessert i å svare på.

Helgen etterpå møtte jeg på dem på byen da jeg skulle kjøpe nattmat. Venninnen min sier at de begge såg på meg, men jeg ignorerte dem totalt. Fikk selvfølgelig en liten stuck i hele kroppen, ettersom jeg føler meg rimelig lurt av denne fyren. Men jaja

2 dager senere fikk jeg melding av han på vsco (fordi jeg har fjernet han andre steder). Hvor han var veldig sint og sa at det er veldig ubehagelig for exen hans at jeg går rundt å forteller til folk at vi har ligget sammen. Og at det aldri har vært noe mellom oss, og at det var han som trakk seg unna. 

hva tenker dere om denne situasjonen? Hva gjør man? Føler meg flau og ydmyket for å være ærlig. 

Anonymkode: ed706...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, jeg er 23 år gammel og studerer pedagogikk. I vår midt i eksamensperioden møtte jeg en fyr og snakket veldig mye med han på snapchat. Exen hans går på kullet mitt, men dette var ikke noe jeg brydde meg noe særlig om da jeg aldri har kjent henne. Han sa til meg at det hadde vært mye styr med denne exen, at hun hadde prøvd å bryte seg inn hos han og at hun ikke ville gi slipp. Han sa også at han hadde vurdert å anmelde henne…

Vi møttes kun 2 ganger før det ble sommerferie, men snakket veldig intenst på melding gjennom hele sommeren. Møtte han igjen et par ganger på festival i august, og han kom med forslag til ting vi kunne gjøre sammen, og at han skulle komme å bo til meg noen helger uten å dra ut å drikke etc. 

Denne relasjonen tok etter hvert slutt da han bor noen timer unna, og at det var mye som skjedde i livet hans akkurat nå. En liten stund etterpå fikk jeg melding fra exen hans som sa til meg at han ville bli sammen med henne igjen og at hun hadde fått hørt fra han at vi har ligget sammen, og at hun lurte på når det var. 

Jeg sa når dette hadde foregått, men ikke noe mer. Hun spurte også en del om mine følelses rundt hele greia, noe jeg ikke var interessert i å svare på.

Helgen etterpå møtte jeg på dem på byen da jeg skulle kjøpe nattmat. Venninnen min sier at de begge såg på meg, men jeg ignorerte dem totalt. Fikk selvfølgelig en liten stuck i hele kroppen, ettersom jeg føler meg rimelig lurt av denne fyren. Men jaja

2 dager senere fikk jeg melding av han på vsco (fordi jeg har fjernet han andre steder). Hvor han var veldig sint og sa at det er veldig ubehagelig for exen hans at jeg går rundt å forteller til folk at vi har ligget sammen. Og at det aldri har vært noe mellom oss, og at det var han som trakk seg unna. 

hva tenker dere om denne situasjonen? Hva gjør man? Føler meg flau og ydmyket for å være ærlig. 

Anonymkode: ed706...68d

Playet deluxe? Jeg ser ikke problemet. Går du rundt og forteller at dere har ligget sammen? Om ikke er det vel denne exen som er problemet? Vanskelig å gjøre noe med følelser, som han da hadde for sin ex enda så sprø han sa hun var

Anonymkode: 883d1...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikkr kalle dette å bli playet, jeg ser ikke helt hvordan du ble lurt, men det er en lærdom uansett iallfall. Og jeg er lei for at det føles kjipt for deg, sånt er fryktelig sårt.

Har du svart han på meldingen? Hvis ikke, hadde jeg sendt han screenshot av samtalen din med exen. Jeg tipper han ikke er klar over hva hun faktisk skrev og hva du skrev osv.

Anonymkode: b0678...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå at jeg har glemt helt å skrive noen viktige ting. Exen hans fortalte meg at han sier til henne at han begynte å snakke med meg for å såre henne og at det var derfor han hadde valgt noen som hun visste hvem var. Og at han hadde begynt å følge meg på instagram for å såre henne. Så er litt derfor jeg føler meg litt lurt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare overse dem, dette er drama du ikke trenger i livet ditt.

Du kan svare ham at den eneste du har sagt det til, er eksen hans, og da fordi hun tok kontakt med deg. Han kan også få høre at hun har fortalt hva han brukte deg til. Så skriver du at dette er siste kontakten du har med ham, og lar det ligge.

Vær glad for at han er ute av livet ditt, han er ingenting å samle på. Sikkert ikke lenge til han er single igjen. 

Anonymkode: a8638...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...