Gå til innhold

"sunn" sminke

Mann3030

Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe litt sminke til datteren min. Hun vil gjerne ha det tullet på normal, men jeg vil at hun skal ha kvalitetsprodukter uten skadelige stoffer, uten at jeg må selge huset for å kjøpe det.

Noen forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På vita får du kjøpt en serie som heter (crap, det har jeg glemt, må løpe på badet) lumene, de har god sminke som er god for huden og øynene,  lett å legge. Enkelte produkter koster mer enn andre,  men hvertfall CC cream og blush er verdt å kjøpe i det merket. Instruere datter i at hun ikke skal ta så mye på hånda først, men heller tilføre mer hvis det er nødvendig, slik slipper man å kaste bort produkter. Man trenger mindre enn man tror, og jeg har en tube CC cream i hvertfall et år.  

Når det kommer til mascara så kan man ikke kun gå etter merke og vennlighet, eller anbefalinger. For folk har forskjellige vipper og liker forskjellige ting. Jeg har sensitive øyne men en av de jeg liker og tåler best er den sølvfarget som heter telescopic. 

Solpudder er bahama mama populært, inneholder stort sett det samme som mye andre solpudder, men man bruker ikke så altfor mye av det at det er krise. 

Bryn, prøv å finn noe som ikke tetter porene, mine bryn har det mye bedre etter jeg sluttet med fettpen og gikk over til flytende liner, men det krever en del øving..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du i mot alt på Normal?
De har mange veganske, cruelty free, parfymefrie, organiske produkter og de har mange meget allergivennlige produkter.

Hvilke skadelige stoffer er det du mener? Og hva mener du med "tullet" på Normal? 

Anonymkode: 4a837...3c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idun Minerals og Maria Åkerberg er budsjettvennlige og har mindre giftstoffer, parabener osv. enn de fleste andre merker.

Anonymkode: 58889...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...