AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Jeg lurte på om noen ville hjelpe meg med noen spørsmål jeg har ang utdannelse som voksen. Jeg har kommet i den situasjonen at kroppen min ikke lengre klarer den jobben jeg nå har, og jeg har vært sykmeldt en stund. Kunne tenkt meg en utdannelse, men dessverre ga jeg blaffen da jeg gikk på videregående, noe jeg angrer forferdelig på i dag. Første året på vgs fikk jeg gode karakterer, andre året litt dårligere og tredje året (allmenn påbygg) veldig dårlig, stryk i matte og mye fravær. Jeg ser nå på muligheten for helsesekretær, tannhelsesekretær, ambulansearbeider og litt annet. Jeg bare lurer på hvem karakterer jeg evnt søker med? Vil jeg ha noen sjanse for å komme inn når tredje året mitt er så dårlig og jeg ikke har generell studiekompetanse? Synes dette er så flaut og vanskelig. Er motivert til å ta opp matte om jeg må det, men ønsker også og komme raskt igang med utdannelse. Noen som har fått hjelp av NAV til dette her? Anonymkode: b4acf...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockefot99 Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober (endret) Du er nok ikke den eneste i denne situasjonen. Håper du finner ut av det 😊 Endret 14. oktober av Rockefot99 Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå