AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober På tide å bytte jobb? jobber i bolig og har hatt denne jobben i 3,5 år. Nå begynner jeg å bli så lei. Gruer meg til å dra på jobb. Jeg kjeder meg på jobb, føler alt vi gjør er stell og vasking av leiligheter. Lite muligheter til å finne på aktiviteter. Mye klaging fra kollegaer om at det er skittent inne hos bruker eller at klesvask ikke er tatt. Mange ubesatte stillinger og jobber mye med vikarer, mange av dem er under 18 år og de trenger mye hjelp for å gjøre jobben sin. Kjenner at jeg er umotivert. Det var bra å jobbe her da jeg begynte, men nå kjenner jeg at lufta har gått ut av meg. Er det best å bare finne seg en ny jobb? Jeg er utdannet innen helse, men vil helst ikke ha en jobb der mesteparten av tiden går til stell og vasking av leiligheter. Tips? Anonymkode: 3150b...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Bytt jobb👍🏼 Anonymkode: c35a8...ce9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå