Gå til innhold

Flere som ikke liker julebrus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært noe spesielt glad i julebrus, hverken rød eller brun. Tror det har kommet en grønn en også. Høres hvertfall ikke noe god ut.

De fleste jeg kjenner er veldig opptatt av når julebrusen kommer i butikkene og noen skal også hamstre. Jeg skjønner ikke den hypen. Men hver sin smak 😊

Liker du julebrus eller ikke?

 

Anonymkode: c930e...e9e

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært glad i det. Har vel funnet en som går an. Var en billig en på Kiwi uten sukker, men kjøper den ikke. Er ikke vondt, men jeg forstår ikke hypen med det. Forstår ikke greia med kakemenner heller da 🤪 Pepperkaker elsker jeg derimot 😋 Spiser ikke så mye av det, men synes det er godt med pepperkakelatte, og de nye Oreo med pepperkakesmak 😋

Julebrus og kakemenner kan folk ta min porsjon av 🤣🫣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper verken pepperkaker, kakemenn eller julebrus. Aner ikke hvor mange år det er siden jeg drakk julebrus. Mulig det var noe mannen kjøpte i sin tid. Minst 20 år siden tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker rød julebrus med sukker, men brus med sukker er noe jeg svært sjelden drikker så er helt likegyldig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært glad i det. Kan drikke et lite glass om jeg må, men foretrekker villa eller eventyrbrus.

Anonymkode: 8e78c...88b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker et par flasker hvert år, det må være fra Hamar og Lillehammer og på glass. Det er den beste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker sjeldent brus, og julebrus er ekstra søtt skvip.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for smaken forandrer seg og jeg er ikke så glad i brus lenger. Men det er koselige barndomsminner, og det synes mine voksne barn også.  Det var alltid stas da julebrus og kakemenn kom i butikkene.  Jeg drakk en halvliters flaske med brun julebrus uten sukker sist jul, av et gammelt glass med nisser på.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært spesielt glad i verken rød eller brun julebrus, synes de er altfor søte. Her jeg bor produseres det derimot en oransje som jeg gjerne vil ha en flaske eller to av i løpet av desember.

Anonymkode: d5310...9ce

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker CB julebrus, men tror det er mest pga barndomsminner 

Anonymkode: 052f8...1f3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det nostalgiske ved det, og kjøper en sekspakning hvert år. Fjorårets siste drakk seksåringen til middag igår, så det er kanskje mer stas enn digg 😆

Anonymkode: 71063...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker julebrus 😊 Grans og Hansa sin er best. Og den må være RØD 😁 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe forhold til julebrus. Drakk det aldri som barn. Jeg har smakt, kan drikke, men det er så mye annet som er mye bedre.

Anonymkode: 80bcc...1ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (På 13.10.2024 den 20.16):

Jeg har aldri vært glad i det. Har vel funnet en som går an. Var en billig en på Kiwi uten sukker, men kjøper den ikke. Er ikke vondt, men jeg forstår ikke hypen med det. Forstår ikke greia med kakemenner heller da 🤪 Pepperkaker elsker jeg derimot 😋 Spiser ikke så mye av det, men synes det er godt med pepperkakelatte, og de nye Oreo med pepperkakesmak 😋

Julebrus og kakemenner kan folk ta min porsjon av 🤣🫣

Personlig elsker jeg Sandwich-is med pepperkakesmak pluss var også forfriskende med ostekake med pepperkakebunn den gangen jeg fikk smake det. 

Kakemenn og julebrus var nok aldri en del av min barndom, så derfor har jeg ikke noe nostalgiske følelser for det. 

Anonymkode: 56239...646

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Personlig elsker jeg Sandwich-is med pepperkakesmak pluss var også forfriskende med ostekake med pepperkakebunn den gangen jeg fikk smake det. 

Kakemenn og julebrus var nok aldri en del av min barndom, så derfor har jeg ikke noe nostalgiske følelser for det. 

Anonymkode: 56239...646

Jeg har sååå lyst til å prøve å lage ostekake med pepperkakebunn 🥰😋:spise: Kanskje til og med oreokake med de nye oreokjeksene 😋🤔 Aldri prøvd, og må nok lage selv, men tror det hadde vært godt. Høres godt ut med sandwich-is med pepperkakesmak 😊 Visste ikke at det fantes. 
Jeg kommer fra et sted hvor en hverken har tradisjon for lokal julebrus, eller kakemenner er noen greie, så tipper som deg at det er samme grunnen her som din; det var ikke en del av barndommen. Jeg synes ikke kakemenner er vondt, mer smakløst, men de som elsker det mener selvsagt noe annet 🤣🫣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (På 13.10.2024 den 22.27):

Hatar det, gillar dock svenska julmusten 😅

Motsatt her, elsker julebrus (Hamar og Lillehammer sin), men hater julemust. Fikk svensk julemust til jul et år og fysj 😂 Den ble ikke drukket opp for å si det sånn 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
jukkapalme skrev (44 minutter siden):

Motsatt her, elsker julebrus (Hamar og Lillehammer sin), men hater julemust. Fikk svensk julemust til jul et år og fysj 😂 Den ble ikke drukket opp for å si det sånn 🤣

Är säkert vad man är vad vid 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...