AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg er en godt voksen dame, som etter et vekttap på ca 10 kg har fått hengepupper. De har vel i flere år vært hengende, men nå er de enda lengre. Ikke bare det, men den venstre er omtrent 6 cm lenger nede enn den høyre.Det er vel normalt med litt forskjell, har jeg forstått, men 6 cm er mye,syns jeg, og det vises når jeg går uten BH, som jeg ofte gjør hjemme.Det venstre når nesten til navlen!🙄 Er det noen som har gode råd, om brystløft f. eks? Må en til legen først? Anonymkode: c4655...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Er bare å kontakte plastikkirurg direkte for å få brystløft 😊 Anonymkode: 8a42c...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 Tänker att det endaste man kan göra i denna situationen är ett bröstlyft ja. Googla på olika plastikkirurger i ditt område och se vilka recensioner de har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er bare å kontakte plastikkirurg direkte for å få brystløft 😊 Anonymkode: 8a42c...7b1 Er det så "enkelt"?Trodde en lege måtte vurdere først.Men takk for svar! TS. Anonymkode: c4655...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #5 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det så "enkelt"?Trodde en lege måtte vurdere først.Men takk for svar! TS. Anonymkode: c4655...b38 Du må selvfølgelig betale selv, da. En kirurg er flinkere til å operere enn fastlegen. Anonymkode: 293e5...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #6 Del Skrevet 13. oktober 2024 winterchild skrev (6 minutter siden): Tänker att det endaste man kan göra i denna situationen är ett bröstlyft ja. Googla på olika plastikkirurger i ditt område och se vilka recensioner de har fått. Takk,det er nok det jeg må gjøre.Da må jeg begynne å google og se hva jeg finner.Og finne ut hva det koster..Takk for svar.TS. Anonymkode: c4655...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #7 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må selvfølgelig betale selv, da. En kirurg er flinkere til å operere enn fastlegen. Anonymkode: 293e5...126 Er klar over at jeg må betale,men trodde at fastlegen kunne vurdere og henvise!Har aldri operert noe,så jeg vet ikke stort om slikt.TS Anonymkode: c4655...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #8 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det så "enkelt"?Trodde en lege måtte vurdere først.Men takk for svar! TS. Anonymkode: c4655...b38 Neida, en plastikkirurg er jo også en lege. Fastlegen må bare kontaktes dersom det er grunn til at du kan få det dekket av det offentlige. Men jeg tror ikke brystløft dekkes, kun reduksjon. Anonymkode: 8a42c...7b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #9 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk,det er nok det jeg må gjøre.Da må jeg begynne å google og se hva jeg finner.Og finne ut hva det koster..Takk for svar.TS. Anonymkode: c4655...b38 Koster er 40-50 000 kr Anonymkode: 7f16a...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #10 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er klar over at jeg må betale,men trodde at fastlegen kunne vurdere og henvise!Har aldri operert noe,så jeg vet ikke stort om slikt.TS Anonymkode: c4655...b38 Nei, ingen poeng i å gå til fastlege. Bare å kontakte privat f.eks ALERIS Anonymkode: 7f16a...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #11 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er en godt voksen dame, som etter et vekttap på ca 10 kg har fått hengepupper. De har vel i flere år vært hengende, men nå er de enda lengre. Ikke bare det, men den venstre er omtrent 6 cm lenger nede enn den høyre.Det er vel normalt med litt forskjell, har jeg forstått, men 6 cm er mye,syns jeg, og det vises når jeg går uten BH, som jeg ofte gjør hjemme.Det venstre når nesten til navlen!🙄 Er det noen som har gode råd, om brystløft f. eks? Må en til legen først? Anonymkode: c4655...b38 Husk å alltid løfte opp og vaske under 👍 Anonymkode: 0e504...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #12 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Koster er 40-50 000 kr Anonymkode: 7f16a...ec8 Takk,fant det ut.Men det er verdt det,syns jeg..TS. Anonymkode: c4655...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #13 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Husk å alltid løfte opp og vaske under 👍 Anonymkode: 0e504...663 Klart jeg gjør..😄 Anonymkode: c4655...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #14 Del Skrevet 13. oktober 2024 Om du ikke er ute etter en mirakelkur, men litt forbedring. Prøv rød lys behandling. Høres litt rart ut kanskje, men ei venninne av meg kjøpt en maskin selv, hun fikk resultater etter 7-8 uker. Prøvde hos henne noen ganger, etter en stund kunne jeg se litt endring. https://global.rougecare.ca/blogs/rouge-red-light-therapy-blog/tighten-and-firm-loose-skin-with-red-light-therapy?shpxid=25a31c96-84f0-4cd3-835a-c7c76d3249c5 Anonymkode: d4fa3...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #15 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en godt voksen dame, som etter et vekttap på ca 10 kg har fått hengepupper. De har vel i flere år vært hengende, men nå er de enda lengre. Ikke bare det, men den venstre er omtrent 6 cm lenger nede enn den høyre.Det er vel normalt med litt forskjell, har jeg forstått, men 6 cm er mye,syns jeg, og det vises når jeg går uten BH, som jeg ofte gjør hjemme.Det venstre når nesten til navlen!🙄 Er det noen som har gode råd, om brystløft f. eks? Må en til legen først? Anonymkode: c4655...b38 Kroppen endres med alderen. Er du godt voksen så er tiden med oppoverpupper som strutter ut i verden for lengst forbi. Vil du betale for å få annerledes utseende på puppene dine så Finn deg en privat kirurg. Det offentlige betaler ikke for slikt på eldre kvinner. Anonymkode: f4b21...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #16 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kroppen endres med alderen. Er du godt voksen så er tiden med oppoverpupper som strutter ut i verden for lengst forbi. Vil du betale for å få annerledes utseende på puppene dine så Finn deg en privat kirurg. Det offentlige betaler ikke for slikt på eldre kvinner. Anonymkode: f4b21...74f Jeg er voksen og tok brystløft og silikon for ikke lenge siden, og har struttende, fine pupper 😊 TS har allerede sagt at hun har tenkt å betale selv hvis du leser tråden 😊 Anonymkode: 8a42c...7b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #17 Del Skrevet 13. oktober 2024 Tok løft samtidigt som eg fjernet silikon. Så fornøgd. Ingen harde fremmedlegemer. Små men fine. Anonymkode: 030a6...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #18 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tok løft samtidigt som eg fjernet silikon. Så fornøgd. Ingen harde fremmedlegemer. Små men fine. Anonymkode: 030a6...f14 Jeg må også bytte eller fjerne mine gamle implantater, men tror dessverre det blir for lite med kun løft. Hvor gjorde du det, og hva betalte du? Anonymkode: 6a7a8...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #19 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kroppen endres med alderen. Er du godt voksen så er tiden med oppoverpupper som strutter ut i verden for lengst forbi. Vil du betale for å få annerledes utseende på puppene dine så Finn deg en privat kirurg. Det offentlige betaler ikke for slikt på eldre kvinner. Anonymkode: f4b21...74f Hvor har jeg skrevet om oppoverpupper? Og jeg har økonomi til å betale selv. Nedlatende holdning på deg! TS. Anonymkode: c4655...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansj Skrevet 14. november 2024 #20 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.00): Jeg er en godt voksen dame, som etter et vekttap på ca 10 kg har fått hengepupper. De har vel i flere år vært hengende, men nå er de enda lengre. Ikke bare det, men den venstre er omtrent 6 cm lenger nede enn den høyre.Det er vel normalt med litt forskjell, har jeg forstått, men 6 cm er mye,syns jeg, og det vises når jeg går uten BH, som jeg ofte gjør hjemme.Det venstre når nesten til navlen!🙄 Er det noen som har gode råd, om brystløft f. eks? Må en til legen først? Anonymkode: c4655...b38 Jeg har akkurat hatt brystløft etter vekttap. Betalte det selv og er kjempefornøyd . Gjort for 3 uker siden ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå