Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært kjærester i 4 år, ble nylig slutt i går. Vi har prøvd i 2 uker nå å se om han fikk følelsene tilbake, men han sa nå at han ikke tror han får de tilbake. Vi er fortsatt venner nå, men for meg kommer alt som ett sjokk å veldig uvant å ikke snakke med han som en kjæreste lenger. Han sender ikke noe hjerter, sier ikke at han elsker meg eller noe. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre lenger. Han var liksom høydepunktet i livet mitt og jeg elsker han jo fortsatt. Jeg vet jo at forhold kan være tøft, vi har vært i lignende situasjoner før men blitt sammen rett etterpå igjen, men denne gangen har vi virkelig gjort det slutt. Jeg bare lurer på hva jeg burde gjøre for å få han tilbake. Jeg blir sjeldent inntresert i andre gutter og føler nå som vi har vært sammen så lenge at det virker helt feil å rart å skulle være med noen andre. Er det noen menn som kan har gjort det slutt å fått tilbake følelsene senere, isåfall hvorfor? Å om det er noen kvinner med samme erfaring, hva gjorde dere? 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre at du har det vondt og leser det som at du vil ha han tilbake. Hvorfor ble det slutt? Han mistet følelsene? Hvis ja er det første du må gjøre å slutte å være venner med han. Litt sjokkterapi. Har du allerede akseptert et vennskap, er dette noe du må gi beskjed om. Du var interesser i et forhold med han, hvis han ikke er det neivel. Så kutter du kontakten (uten å si det på forhånd)  og går cold turkey i minst en måned. Tar han kontakt i denne perioden med meningsløse selfier,  «fjase meldinger» dvs  uten å si han vil ha deg tilbake eller noe i den dur.. ja da gidder du ikke svare. Det tar gjennomsnittlig 3 uker før en mann begynner å savne. Han må kjenne konsekvensene. I begynnelsen føler han antakelig lettelse, men etterhvert når han oppdager at du ikke er der for han lenger kommer kanskje andre tanker snikende. Google Brad Browning. Jeg har testet disse teoriene, ingen garanti men fyren kom tilbake. Eneste feilen jeg gjorde var at jeg slapp han inn igjen i varmen litt for fort. Selvsagt ingen som kan garantere suksess, men ved å være  «venner» må du for det første høre på ting du ikke vil vite, mens han kan ta seg tid til å utforske annet og vite at han fortsatt har deg i livet sitt. Ønsker deg alt godt ❤️

Anonymkode: 7db6f...d02

• Liker 2
Skrevet

Det er ufattelig vondt å bli dumpet. Hele verden blir plutselig snudd opp/ned. Du må bare ta tiden til hjelp. Og søk trøst hos venner og familie. Ikke hos han. Det beste for deg, er å ta en pause i vennskapet deres en stund. Og legge fra deg håpet om at dere blir sammen igjen. Å gå rundt å håpe er seigpining. Og kjærlighetssorgen tar MYE lengre tid da.

Stor klem fra meg. ❤️

Anonymkode: 8fc49...892

• Liker 1
Skrevet

Du får dessverre ikke gjort så mye hvis han har mista følelsene. Det beste du kan gjøre for deg selv er å ikke ha mer kontakt med han, da er det lettere å komme over han.

Anonymkode: 64f79...a03

• Nyttig 3
Skrevet

Er i akkurat din situasjon selv. Samboer etter 6 år har reist. Sitter her alene og vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Savner han så fælt. 

Anonymkode: c3063...7e5

• Hjerte 4
Skrevet

Trist. Føler med deg. Men det beste du kan gjøre for deg selv er å jobbe med å akseptere situasjonen. 

Og du? En mann skal ikke være høydepunktet i livet ditt. DU skal være høydepunktet i livet ditt! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er i akkurat din situasjon selv. Samboer etter 6 år har reist. Sitter her alene og vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Savner han så fælt. 

Anonymkode: c3063...7e5

Uff, det er helt grusomt! Selvfølgelig trist å vite at andre føler det på samme måte, men samtidig en lettelse på at man ikke er alene. Gir jo mer troen på at det kommer til å går bra når det har gått bra med så mange andre også. Bare håper sorgen går veldig fort over:(

• Hjerte 1
Skrevet

Åh, jeg kjenner virkelig med deg, dette er så vondt og forvirrende. Ta den tiden du trenger, det er helt normalt å føle at verden har blitt snudd på hodet når noe sånt skjer. Noen ganger finner folk tilbake til hverandre, men akkurat nå må du også ta vare på deg selv og fokusere på hva som gjør deg glad uten ham – det er ditt liv, og du fortjener lykke uansett hva som skjer.

• Hjerte 1
Skrevet

Det beste er å ha minst mulig kontakt (helst ingen) og gjør ting som gjør deg godt. Vær med venner, hør på musikk som gjør deg glad, gå en tur i frisk luft, osv. Finn tilbake til deg selv. Det kommer til å gå bra, selv om det ikke kjennes sånn ut nå ❤️

Anonymkode: 613c4...851

• Liker 2
Skrevet
Dojakitty skrev (1 time siden):

Trist. Føler med deg. Men det beste du kan gjøre for deg selv er å jobbe med å akseptere situasjonen. 

Og du? En mann skal ikke være høydepunktet i livet ditt. DU skal være høydepunktet i livet ditt! 

Du har helt rett! Er bare at jeg var egentlig veldig langt nede den tiden vi møttes før vi ble sammen, føler jeg har blitt en så mye mer selvsikker og bedre versjon av meg selv med tiden jeg var med han. Han var en person jeg var så utrolig stolt av å være sammen med liksom. Hadde aldri trodd jeg skulle være så heldig. Nå har han mistet følelsene, jeg vet jeg må komme meg videre, men bare det å akseptere at alt vi hadde sammen er borte, er så tungt. 
Men setter veldig pris på at du minner meg på det, tusen takk❤️

Skrevet
Snopiii skrev (4 timer siden):

føler jeg har blitt en så mye mer selvsikker og bedre versjon av meg selv med tiden jeg var med han

Husk at vi treffer mange folk i livet som hjelper oss til å utvikle oss. Men selv om han har hjulpet deg med selvtilliten, så er den gode selvtilliten 100% din. Han tar ikke med seg selvtilliten din i bruddet. Den skal få utvikle seg videre 💕

Og så har nok du også  hjulpet han til å utvikle seg i en god retning. Og han har nok mange gode minner fra tiden dere har hatt sammen, selv om kjærestetiden deres er over.

Anonymkode: 8fc49...892

• Hjerte 1
Skrevet

Har han mistet følelsene er det nok veldig lite sannsynlig at dere blir sammen igjen. Du skriver jo også at han har prøvd, men det fungerer ikke.

Det er sårt, men du må bare gi det tid, så vil det gå over til slutt. Han blir et minne. En dag er du klar til å møte en annen.

Anonymkode: 59653...831

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Du må akseptere realiteten. Han har ikke følelser for deg. Det er over. 

Å være «venner» når du ønsker å være sammen er bare skadelig for deg og din helingprosess. Spesielt om han plutselig skulle ligge med en annen eller forelsker seg på nytt.

Fokuser på deg selv. Du trenger å sørge, bli sint og så akseptere at han ikke vil ha deg så du kan gå videre. At dere avsluttet vennskapelig er fint, men du må kutte all kontakt så du kan komme deg videre.

Og selv om det virker fjernt nå så vil du møte en ny. Og han vil være perfekt for deg. Men du risikerer å gå glipp av han fordi du henger deg opp i en eks som ikke vil ha deg.

Er du ærlig med deg selv så vet du at du vil ha en som elsker hele deg, på godt og vondt, ubetinget og grenseløst. 

Anonymkode: f6234...8a5

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...