AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 For noen dager siden spiste kattungen tuppen av en kvist, litt uviss mengde, men tannpirker-tykkelse, mye mykere og cirka en-to centimeter, tipper jeg. Han spiser og går på do, men mjauer av og til. Jeg tolker dette egentlig som at han bare leter etter meg, men blir litt bekymret. Atferd ellers er ok. Han ble forsikret forrige uke, men vi har ikke nådd 20 dagers-grensa, så blir litt stressa for at vi nå må inn og åpne opp. Anonymkode: 6247d...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Han er fire mnd. Anonymkode: 6247d...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han spiser og går på do, men mjauer av og til. Helt normalt. Så lenge han har normal avføring, tenker jeg dette går veldig fint. Anonymkode: 8f33b...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Helt normalt. Så lenge han har normal avføring, tenker jeg dette går veldig fint. Anonymkode: 8f33b...052 Litt diaré, men det har han og resten av kullet hatt litt til og fra. Anonymkode: 6247d...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå