AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 Far og sønn (10 år) har en vinter foran seg der de ønsker å ha et prosjekt de kan bruke kveldene på. Tenker da etter lange dager på skole og jobb, fritidsaktiviteter og vanlig hverdag - altså må det være noe innendørs, gjerne noe fiklegreier, der de må samarbeide og bruke hodene (og øve på finmotorikken). Jeg tenkte å foreslå å bygge en robot, men ser at alt på nett virker som billige plastleker. Ellers vet jeg at noen familier har som mål å runde diverse ps/xbox-spill, men jeg syns de allerede bruker nok tid foran skjermer. Har noen her et forslag? Anonymkode: cd0b4...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Programmere lego roboter/Mindstorm. Anonymkode: 5f2ba...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 Modellfly, eller større legoprosjekter kan gjerne være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå