AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Far og sønn (10 år) har en vinter foran seg der de ønsker å ha et prosjekt de kan bruke kveldene på. Tenker da etter lange dager på skole og jobb, fritidsaktiviteter og vanlig hverdag - altså må det være noe innendørs, gjerne noe fiklegreier, der de må samarbeide og bruke hodene (og øve på finmotorikken). Jeg tenkte å foreslå å bygge en robot, men ser at alt på nett virker som billige plastleker. Ellers vet jeg at noen familier har som mål å runde diverse ps/xbox-spill, men jeg syns de allerede bruker nok tid foran skjermer. Har noen her et forslag? Anonymkode: cd0b4...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Programmere lego roboter/Mindstorm. Anonymkode: 5f2ba...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 13. oktober #3 Del Skrevet 13. oktober Modellfly, eller større legoprosjekter kan gjerne være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå