Gå til innhold

Trøst for oss som er mye borte fra jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært mye syk gjennom arbeidslivet. Siste halve året har det vært mye fravært, korte og litt lengre fravær. Noen dager tilbake på jobb, så fravær igjen. Føler meg som en udugelig arbeidstaker, men vet jo også at jeg ikke kan noe for det som har skjedd og at det ikke er min feil.

Det har vært covid, psykisk knekk, betennelse i tann, migrene, alvorlig overtrokk osv.

Flere som har mye fravær som vil dele? Sånn at man kan føle seg midre alene og vite at andre også er mye borte fra jobb :(

Anonymkode: f5d24...e16

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har svært høyt sykefravær, burde nok egentlig søke uføregrad. Så topper jeg det med et barn med særskilte behov som også fører til mye fravær for meg.

Stort sett svært dyktig i jobben min, da, når jeg faktisk jobber. 

Anonymkode: f3145...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempehøyt sykefravær!

Sliter med astma og får masse luftveisinfeksjoner pr år. Kan vær sengeliggende 1 uke av en liten forkjølelse og det er mange ganger i året. Tar medisin, trener, spiser sunt, vitaminer ect. Hatt det sånn hele livet 🤷‍♀️ Og jobber som tømrer, så det er ikke bare å dra seg på jobb med null lungekapasitet heller. 

I tillegg har jeg småbarn. Så blir borte pga helsestasjon, foreldresamtaler, syke barn, legetimer, planleggingsdager ect.

I tillegg blir jeg smitta av ungene med norovirus og alt som er 😬

Kollegaene er ikke spesielt glade i meg som 'blir syk av ingenting' i mens de selv har 1 sykedag i året, sjefen tar det bra. Jeg får ikke gjort så mye med det 🤷‍♀️ 

Anonymkode: f88db...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...