Knurr Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Heihei Nå har jeg vært rødtopp hele mitt liv, og alltid vært fornøyd - har aldri noensinne farga håret mitt. Så ble jeg skamklipt av en teit frisør, og det ser virkelig ikke ut. Tenkte jeg skulle farge det, bare for å få EN positiv forandring. Men hvilket merke skal man velge? Hadde tenkt å bli brunette, ganske mørk. Å farge hos frisør har jeg ikke råd til så det blir et hjemmeprosjekt. Hva velger jeg? Hvor lenge holder det? Noen tips sånn ellers til en førstegangsfarger? På forhånd tusen takk!
Saga Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Heihei Nå har jeg vært rødtopp hele mitt liv, og alltid vært fornøyd - har aldri noensinne farga håret mitt. Så ble jeg skamklipt av en teit frisør, og det ser virkelig ikke ut. Tenkte jeg skulle farge det, bare for å få EN positiv forandring. Men hvilket merke skal man velge? Hadde tenkt å bli brunette, ganske mørk. Å farge hos frisør har jeg ikke råd til så det blir et hjemmeprosjekt. Hva velger jeg? Hvor lenge holder det? Noen tips sånn ellers til en førstegangsfarger? På forhånd tusen takk! ← Men jeg ville ha valgt noe fra garnier eller L'oreal. De pleier visstnok håret mens de farger. De gir også mest glans synes jeg. Det står jo på pakken hvor mange vask det holder, men om du ikke har råd til frisør så bør du ta deg råd til frisørshampoo, conditioner for farget hår og serum. Om du gjør det selv og det ikke blir bra eller om du vil tilbake til rødtoppe-looken, så kommer du til å få store vanskeligheter med å få den fargen du vil ha uten å gå til frisør. Og da kommer det til å bli dobbelt så dyrt om du blir mørkere og de må ta avfarging. Endret 25. februar 2006 av Saga
Little sister Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Du får kjøpt hjemme-farging hos frisøren, og der kan de sikkert hjelpe deg å finne det du vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå