Gå til innhold

Drittlei samboeren!!!

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå kommer du med din sedvanlige fordom. Det kommer ikke frem noe sted at ts bor i samboers bolig.

Det kan virke som det er hennes barn og ikke hans, men  heller ikke hvilken forventningsavklaring det er knyttet til hus og hjem, utover at ts samboer lager avtaler med henne om oppgaver knyttet til barna som han ikke følger opp. 

Anonymkode: 53b41...592

Det står i HI: 

Han sa han skulle fine vaskedame som kunne hjelpe til (før det hadde han nemlig FØR jeg flyttet inn..!!!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunello skrev (1 minutt siden):

Det står i HI: 

Han sa han skulle fine vaskedame som kunne hjelpe til (før det hadde han nemlig FØR jeg flyttet inn..!!!) 

Jepp, der står det. Men det andre i innlegget står seg likevel også

Anonymkode: 53b41...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (6 minutter siden):

Skal de ha likt ansvar hjemme? Hun har barn, det har ikke han.

Nei altså, hun burde jo flytte ut, sånn at han kun har ansvar for seg selv. Så kan han heller drukne i kun sin egen dritt.

Anonymkode: 18d3b...14a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg tror at manglende hygiene kommer fra oppveksten. At foreldrene ikke har lært ungene sine at man skal skifte undertøy ofte, og dusje flere ganger i uka. Kan skje er menn som dette "opplært" til at mor har gjort alt, og at det er bare å dilte etter?

Anonymkode: dd9e1...880

Ja, jeg flyttet  ut når jeg begynte  føle meg som en mamma han kunne pule.

Anonymkode: abe2d...357

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg flyttet  ut når jeg begynte  føle meg som en mamma han kunne pule.

Anonymkode: abe2d...357

Skal ikke kimse av det. Noen tenner på sånt også.

Anonymkode: aeab3...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her. 
Det er mine barn. 
Og vi var sammen i nesten 5 år før vi flyttet sammen. 
Merket jo da at han var litt surrete, og jeg mer systematisk, men at han skulle fade HELT ut når vi flyttet sammen- det hadde jeg ALDRI trodd! 

Nå etter middagen ble der som jeg forventet: han lot rotet stå og forventet automatisk at jeg skulle ta det. Han måtte hjelpe sitt eldre barn med noe (som var på besøk. 
Mens jeg står å rydder og tørker av benken klarer jeg ikke dy meg lengre: spør da om hvordan BLE DET EGENTLIG med den vaskedamen han skulle få tilbake..?! 
Han svarer at han har forsøkt å få tak i henne men uten hell. Han innrømmer at han ikke har stresset med det heller(!!) 
Nettopp: FOR AT JEG HAR JO TATT ALT SOM JEG ALLTID HAT GJORT!!! :( 

Ergo ser jeg igjen at det ikke nytter å kommunisere med han!

Jeg gikk rett ned og tok AV hans rene sengeklær som jeg tidligere idag har lagt på! Skikkelig barnslig ja jeg vet, men det var enten det eller lage en skikkelig krangel fremfor hans barn.. 😕 og det vil jeg jo ikke!! 

Jeg har nå satt meg alene i tvstua med lukket dør. Han fant frem noe målband og skulle henge opp noe som han har sagt han skulle gjøre i vel 2 mnd..! 

Bare drittlei! Ingenting han gjør nå hjelper. Og jeg føler jeg bare igje og igjen får bekreftelse på at det kun er ord og ingen handling på han.. 

er bare helt utslitt og matt nå.. :(

Anonymkode: 121b6...9be

• Liker 3
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her. 
Det er mine barn. 
Merket jo da at han var litt surrete, og jeg mer systematisk, men at han skulle fade HELT ut når vi flyttet sammen- det hadde jeg ALDRI trodd! 

Nå etter middagen ble der som jeg forventet: han lot rotet stå og forventet automatisk at jeg skulle ta det. Han måtte hjelpe sitt eldre barn med noe (som var på besøk. 
Mens jeg står å rydder og tørker av benken klarer jeg ikke dy meg lengre: spør da om hvordan BLE DET EGENTLIG med den vaskedamen han skulle få tilbake..?! 
Han svarer at han har forsøkt å få tak i henne men uten hell. Han innrømmer at han ikke har stresset med det heller(!!) 

Jeg gikk rett ned og tok AV hans rene sengeklær som jeg tidligere idag har lagt på! Skikkelig barnslig ja jeg vet, men det var enten det eller lage en skikkelig krangel fremfor hans barn.. 😕 og det vil jeg jo ikke!! 

Jeg har nå satt meg alene i tvstua med lukket dør. Han fant frem noe målband og skulle henge opp noe som han har sagt han skulle gjøre i vel 2 mnd..! 

Bare drittlei! Ingenting han gjør nå hjelper. Og jeg føler jeg bare igje og igjen får bekreftelse på at det kun er ord og ingen handling på han.. 

Kjære deg, dette er ikke holdbart. Hvis du fortsatt vil være i et forhold med ham, vær i det minste særboere. Ingen er verdt å slite seg ut for på den måten. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk han hengt opp det han skulle?🙈 Hvordan er ståa der nå?

Anonymkode: ea130...460

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenkjennbart. Jeg og mine barn flyttet til en mann. Denne mannen hadde vært alene i flere år og håndtert alt hjemme. Gradvis ble det en endring etter at vi flyttet inn. I tillegg til mesteparten av husarbeid så vasket jeg klær for mine og dine barn. Det spilte null rolle at jeg en lengre periode var syk. I tillegg så ser jeg i ettertid at jeg ble utnyttet økonomisk. Etter 2 år forventet han at jeg skulle selge huset og kjøpe meg inn hos han. Jeg valgte å flytte tilbake til mitt eget hus. Jeg kunne fint ha vært foruten opplevelsen og mannen! 

Anonymkode: 8dd5a...411

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor er en heller singel. Du kan bli det om du vil… du tar daglig valget om å bli eller ei. 

Anonymkode: f6aa0...256

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her. 
Det er mine barn. 

Hvorfor velger du å bli da?? Det er jo det store spørsmålet.

Han endrer seg ikke. Det vet du jo nå.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det verste som finnes, er å være alenemor med eneansvar for hus og hjem, mens man er i et forhold. Dødsslitsomt.

Enig. Da er det bedre å være alene!

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....og nettopp derfor er jeg i fag meget lykkelig skilt.

Tror jeg kan tilføre at min eks virker minst like lykkelig skilt som jeg 😀 

Anonymkode: b3261...a17

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (2 timer siden):

Skal de ha likt ansvar hjemme? Hun har barn, det har ikke han.

Er man sammen så er man sammen. Usexy å telle på oppgavene. Jeg vasker disse trusene og disse, men ikke disse for de er dine barn sine.

Anonymkode: 95d3b...9a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er man sammen så er man sammen. Usexy å telle på oppgavene. Jeg vasker disse trusene og disse, men ikke disse for de er dine barn sine.

Jeg er ikke uenig med deg. Men kan man forlange det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Noe sier meg at han ikke vasker sine egne truser en gang, derfor er de der de er nå... TS har fått et ekstra barn i hus...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noe sier meg at han ikke vasker sine egne truser en gang, derfor er de der de er nå... TS har fått et ekstra barn i hus...

Og hun har tydeligvis hans barn der noe av tiden også. Regner med de spiser, roter, skitner til.

Anonymkode: 93a20...e60

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke uenig med deg. Men kan man forlange det?

Man kan vel i teorien ikke forlange det, men man kan jo gjøre det klart ovenfor samboer at hvis han ikke skjerper seg på ordentlig, så er det slutt. Så kan han jo velge selv hva han foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...