Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet der er barnslig å skrive der her, og responsen kommer til å være: «kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon»!

Men jeg HAR kommunisert! Tydelig! Flere gang! Gidder ikke lengre bruke tid på det når jeg vet det ikke hjelper! 

Han tar det til seg der og da. Er enig i at han må skjerpe seg. At ting er urettferdig. Men så går det noen dager og så er vi tilbake i samme gamle rutine..!

Som er som følger: Jeg jobber 100%. Har også en ekstrajobb (ca 15%). Jeg har også 2 barn- som skal kjøres hit og dit og følges opp. I tillegg lager jeg middag hver dag, tar oppvasken, setter inn i og tar ut av oppvaskmaskinen, rydder opp, vasker klærne, vasker hus, skifter på senger, planter ute, måker sne (på vinteren), rydder, og bla bla bla!!! 

Han jobber også. Og lager noen gang søndagsmiddag! Men da er det jammen meg som er så «heldig» å få ta den jævla oppvasken og rydde opp i alt rotet etter han! 

Kjenner jeg er på tur å klikke!!  Jeg har sagt dette til han så mange gang! Og hver gang er han enig i at han bør bidra mer! Han sa han skulle fine vaskedame som kunne hjelpe til (før det hadde han nemlig FØR jeg flyttet inn..!!!) 

Føler seriøst jeg har fått et ekstra barn! Og kun alt ansvaret og arbeidet som følger med! Han tar meg av og til ut på middag eller en tur hit og dit, men føler fortsatt at alt er urettferdig og til hans favør! 

Vet seriøst ikke om jeg gidder være i et slikt forhold! Var gift med en slik fyr før og får flashback så til de grader! 
Vil ikke være i samme rom som han engang! 
Å når vi legger oss (OM han legger seg samtidig som meg)- så forventer han sex(!) Og om jeg avviser han blir han skikkelig «jente-sur»- og gir meg silent treatment i lang tid/ dager etterpå! 

Jeg er så sint! Føler meg så tatt som en selvfølge! Han tar ikke engang ut søpla når den tyter over!!! 

Men utad skal alt fremstå som perfekt! Om han kjører barna til trening eller ‘EN gang tar ut av oppvaskmaskinen - så skal han ha skryt! «Så du! Jeg tok ut av oppvaskmaskinen idag..!» , eller «det var så koselig å kunne kjøre barna..»

Wtf liksom???

Den siste uken har han tilbydd seg å hjelpe til med transport både hit og dit.. men med MYE OM OG MEN.. alt skulle diskuteres og problematiseres- om jeg skal kjøre dit så hva med det og det..? 
Og når dagen kom hadde han plutselig vondt i magen, var ikke i form, eller noe annet dritundskyldning.. 

Og nå idag lager han søndagsmiddag.. men han klarer ikke ha den ferdig til det som han selv har avtalt. Noe som resulterte i at jeg måtte lage noe fort og lett til ene barnet som skulle på kino og dermed ikke får spise sammen med oss for at HAN ikke engang klarer å lage middag til avtalt tid!!

blææææ!!!! 
måtte bare få det ut en plass..!

Anonymkode: 121b6...9be

• Liker 6
  • Hjerte 39
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller vært alene med barna enn å deale med det der…! 

Anonymkode: 591d3...b89

• Liker 39
  • Nyttig 7
Skrevet

Oi, stakkars fyr 😂😂

Anonymkode: d5046...2da

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det verste som finnes, er å være alenemor med eneansvar for hus og hjem, mens man er i et forhold. Dødsslitsomt.

Anonymkode: 18d3b...14a

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oi, stakkars fyr 😂😂

Ja. Må være forferdelig med ei som gjør så og si alt husarbeidet, tar mesteparten av ansvaret for barna og i tillegg har sex med deg utslitt fordi du vil.

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oi, stakkars fyr 😂😂

Nei, stakkars deg som ikke har annen glede av å slenge ut slike kommentarer. Enten er du en mann og oppfører deg slik eller veldig ensom.

Anonymkode: 93a20...e60

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg hadde en sånn. Det var umåtelig godt å få flyttet ut så jeg slipper å forholde meg til ham.

Men singeltilværelsen er litt tung iblant, synes jeg. Derfor var det for min del en god påminnelse det her - uansett hvor ensomt det kan føles av og til var det der verre, og liv alene er å foretrekke, rett og slett.

Anonymkode: f64e7...756

• Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ah, det bringer tilbake minner fra den gangen jeg var gift 😛 

Jeg sto blant annet for absolutt all klesvask. Sortering, vasking, tørking, bretting, legge tilbake i skapene.. alt. Og jeg så veldig godt at blant skittentøyet så lå det f.eks bare EN truse i uka fra han.... 🤢 (han dusjet kanskje en gang i uka eller kunne drøye til 10 dager mellom hver dusj) Og han lurte på hvorfor vi hadde så utrolig sjelden sex? Appetittelige greier.

Anonymkode: a0d9e...32c

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Du brenner deg ut.

Ending må til. Hvis ikke. Flytt.

Anonymkode: 940b7...d67

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Oh no… Han har lært at om han bare sier det han tenker du vil høre, så kommer han seg igjennom det der og da. Han får deg av nakken liksom. Men han hører egentlig ikke og tar deg ikke seriøst. Han gir f. Han tenker det ikke får konsekvenser. Fortell han hva dette kommer til å ende i, om han ikke trår til litt mer. Få han til å forstå han kan ende opp singel. 

Mange mannfolk sitter igjen sjokkert etter dama har forlatt dem. Griner «hva gjorde jeg galt😭». Når de har blitt fortalt det hver uke i 2 år. 

Anonymkode: ea130...460

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Oi, stakkars fyr 😂😂

Enig😂

Anonymkode: c4268...8a3

• Liker 2
Skrevet

Om han fortsetter dette så sier han egentlig at dette livet er helt okei for han. Han tenker sikkert at det er sånn det er å ha dame. Du er nok ikke den første som har tatt opp disse emnene med han. 

Anonymkode: ea130...460

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Trist å lese…

men så glad for at jeg skal ut av huset nå, skal finne meg en plass å bo, og slipper å måtte ta meg av det ekstra manne-barnet

kommer til å se ut som en svinesti her når han skal bo alene med barna

Anonymkode: cd2b0...ebf

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingen som tvinger deg til å være sammen med han.

Anonymkode: f6acd...73c

• Nyttig 1
Skrevet

Livet er enklere som alenemor, dessverre. Har prøvd både alene og med samboer. Alene er å foretrekke. Med samboer fikk jeg et ekstra barn å ta vare på. Han lagde nesten aldri mat, klagde på barnet mitt og jeg måtte gjøre alt i huset i tillegg til å være håndtlanger under oppussing. Greit nok at jeg ikke holdt i hammeren, men jeg bidro med det jeg kunne. 

Anonymkode: dd9e1...880

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Oi, stakkars fyr 😂😂

Ja, synes også synd i folk som er så dårlig stilt at de ikke engang har normal boevne og samtidig er så tett i nøtta at de bare forventer sex selv om han selv oppfører seg som en usjarmerende slask. Det er faktisk veldig synd i sånne folk som er så umodne at de ikke klarer å regulere følelsene sine på en voksen måte, men ender opp med å bli surkete, fordi de ikke skjønner at deres egne handlinger (eller mangel på handlinger) ikke gir dem det de vil maser om, sånn at de må reagere med å bli barnslig-sur. Så, enig. Stakkars fyr. 

Anonymkode: 18d3b...14a

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Flytt, sånne menn blir aldri bedre

Anonymkode: e522e...518

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ah, det bringer tilbake minner fra den gangen jeg var gift 😛 

Jeg sto blant annet for absolutt all klesvask. Sortering, vasking, tørking, bretting, legge tilbake i skapene.. alt. Og jeg så veldig godt at blant skittentøyet så lå det f.eks bare EN truse i uka fra han.... 🤢 (han dusjet kanskje en gang i uka eller kunne drøye til 10 dager mellom hver dusj) Og han lurte på hvorfor vi hadde så utrolig sjelden sex? Appetittelige greier.

Anonymkode: a0d9e...32c

Jeg har vært der jeg også. Kanskje ikke 10 dager uten dusj, men 4-5. Ekkelt. Der jeg hadde 12-14 truser til vask, hadde han gjerne 2-3. 🙄

Anonymkode: dd9e1...880

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har han noen gode egenskaper? 
Hvis du ikke kommer med noen skikkelig gode egenskaper her, så hadde jeg nok gått. Det virker utmattende

Anonymkode: 92196...c12

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen som tvinger deg til å være sammen med han.

Anonymkode: f6acd...73c

Nei, men med barn så ønsker man å få det til å fungere. Det er også kjærlighet, ikke sort hvitt eller enkelt. 

Hele forumet er fullt av sinne mot kvinner fordi noen menn er alene, samtidig så er det alltid noen som deg som skal slenge ut noe usaklig som overhodet ikke hjelper om at man ikke blir tvunget til å være sammen med noen. 

Men begge deler kommer jo fra folk som ikke fungerer i ett forhold.

Anonymkode: 93a20...e60

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...