Gå til innhold

Ville fu dratt på helgetur med kolleger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt spurt om jeg vil bli med på tur,  dette er utenom jobb.  Jeg er ganske ny i jobben,  så er litt usikker.  Ville dere blitt med?

Anonymkode: 8b1d1...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvis jeg kunne så ville jeg nok det, om jeg oppfatter de som spurte som hyggelige folk :) Nå har jeg litt mye forpliktelser med barn osv så nå ville jeg nok ikke fått det til. Men da jeg var yngre ville jeg nok sagt ja.

Anonymkode: e7830...fc2

Skrevet

Ja. Hvorfor ikke?

Anonymkode: a6951...3f8

Skrevet

Dersom det er folk jeg liker og hadde hatt anledning, ville jeg blitt med.

Men ikke om jeg syntes de var sånn passe.

Skrevet

Spørs hvem av de! Jeg liker mangen av de. Men noen orker jeg bare ikke. 

Anonymkode: 07677...4fe

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, det har gjort mange ganger. 

Anonymkode: 78c89...50f

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har annet å bruke helgene på. 

Men det betyr jo ikke at det ikke kan være hyggelig. Særlig om man ikke er så sær som meg at man ikke deler rom med andre enn barn eller partner, for det er det ofte en forventning om.  

Anonymkode: af138...196

• Liker 1
Skrevet

Ja. Har gjort det en gang før, hadde jeg kjent de bedre hadde jeg ikke blitt med dem. Men de jeg har nå er fine folk. Har forresten vært på flere turer med de jeg har nå i forbindelse med stabsdager og "jobbreise". 

Skrevet

Hvor er fu

Anonymkode: 78819...6da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, bare kjekt det, men må jo selvsagt være med noen av de jeg trives med å bære rundt. Jar opp gjennom årene vært på en del helgeturer med kolleger, både i regi av jobben og egen planlegging :) 

Anonymkode: ce993...e34

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor er fu

Hva mener du med dette? Hvor er fu?? Hvis du prøver å sette TS «på plass», så forstår du at «fu» ikke er et sted…. Du forstår også at «fu» betyr «du», men hvis du mot alle odds ikke gjorde det, burde uansett spørsmålet ditt heller vært ,Hva er fu», og ikke «Hvor er fu…» ;) 

• Liker 4
Skrevet

Hvis du er usikker fordi du er ny og det er det eneste så hadde jeg dratt. Perfekt å bli kjent med hverandre jo! Men jeg hadde jo ikke delt rom med noen hvis det hadde vært et av betingelsene 😂

Anonymkode: 52040...35d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med dette? Hvor er fu?? Hvis du prøver å sette TS «på plass», så forstår du at «fu» ikke er et sted…. Du forstår også at «fu» betyr «du», men hvis du mot alle odds ikke gjorde det, burde uansett spørsmålet ditt heller vært ,Hva er fu», og ikke «Hvor er fu…» ;) 

Google «hvor er fu» så skjønner du😄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

I min jobb ville jeg aldri blitt med på hyttetur med kollegaer. Men ikke noe annet sosialt heller. Er du ny så er ting litt uvisst og sårbart så jeg ville takket nei da også tror jeg. Men et annet sted med godt arbeidsmiljø uten slarv ville jeg kanskje ha vurdert å delta på noen sosiale aktiviteter. En hyttetur blir dog fort intenst…

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo bare si at du har andre planer eller ikke kan, ikke er i form osv. Trenger ikke si «nei takk»😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette kommer jo litt an på livssituasjonen, da jeg var ung og uten forpliktelser, var hytteturer og andre private begivenheter uten og med alkohol en viktig del av det å vokse og finne ut hvem og hvor en skulle bli. flere av mine daværende kollegaer er gift i dag 30 år etter. gode vennskap ble stiftet, som har vart i over 20 år etter at denne bedriften ble lagt ned, så ja om du har ork og det ikke frarøver det annen kvalitetstid ville jeg reist.

noen år senere i da vi hadde små (og mellomstore) barn reiste vi også på tur, nå som familier, ikke så mange i men allikevel.

endel av diss folka (og forbindelser) har vært med meg et langt yrkesliv, og er folk jeg ikke ville vær foruten!

nå som man nærmer seg pensjonisttilværelsen, blir en ikke inkludert i slike begivenheter, og savner det heller ikke, men blir ikke godt kjent med de yngre kreftene på jobb, og det savner nok både jeg og jobben!

Endret av Handerrefyren
Skrevet

Absolutt ikke. Bruker nok tid på jobb fra før

Anonymkode: 7db9f...460

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger og har planlagt ny tur.

• Liker 1
Skrevet

Gjerne!

Da blir det noe godt i glasset og lek og moro på kvelden, og aktiviteter på dagen, og god stemning med masse latter.

Anonymkode: edd68...83f

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sikkert dratt om alt var dekket økonomisk. Men er blitt litt mer eiesyk når det gjelder bruk av helgene, de er dyrebare når ukedagene er så hektiske. Hadde foretrukket at det var i uka. (Jobber som lærer, og synes jeg bruker nok tid på ettermiddag og kveld til jobb...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...