Artigper55 Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 (endret) Heisann! Jeg har hatt en MA tidligere i vår, og ble nå gravid igjen litt spontant. Vi ble veldig glad, helt til jeg igår oppdaget mørkegul utflod på papiret. Jeg stakk fingeren inn i skjeden for å sjekke, og der var det dessverre blod. Fargen var litt mørk rød, men det var såpass lite at det hverken kom på papiret, i trusen eller i doskålen. Etter det spottet jeg brunt, men like svakt, ingenting på papir eller noe. I dag har denne blødningen stoppet opp. Jeg har heller ingen smerter, kun litt murring igår. er også kvalm og trøtt enda. Noen som har erfaringer med blødninger som stoppet opp? Endret 13. oktober 2024 av Artigper55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Hos meg kom og gikk blødningene kombinert med murring da jeg hadde kjemisk. Det var sånn i flere dager. Det stoppet opp, og så startet det igjen. Det begynte på en tirsdag husker jeg med slik brun utflod, og så begynte jeg ikke blø ordentlig før den lørdagen. Jeg brukte strimmeltester for å se etter stigning, og siden testene var veldig svake hele veien, var jeg forberedt når lørdagen kom og jeg begynte å blø mye. Anonymkode: 28613...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artigper55 Skrevet 13. oktober 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hos meg kom og gikk blødningene kombinert med murring da jeg hadde kjemisk. Det var sånn i flere dager. Det stoppet opp, og så startet det igjen. Det begynte på en tirsdag husker jeg med slik brun utflod, og så begynte jeg ikke blø ordentlig før den lørdagen. Jeg brukte strimmeltester for å se etter stigning, og siden testene var veldig svake hele veien, var jeg forberedt når lørdagen kom og jeg begynte å blø mye. Anonymkode: 28613...1c2 Tusen takk for svar! skjønner, stoppet det helt opp på noe tidspunkt? Jeg oppdaget nemlig blødningen i 14-tiden igår, og fra og med tidlig idag er det absolutt ingenting, bare vanlig, lys utflod og ingen kramper/murring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg har ikke opplevd det selv, men kjenner de som har blødd masse av og på der det har gått fint, men også der det ikke har gått fint. Ville forberedt meg på at det kunne komme en større blødning, men også at det er mulig at det går helt fint. Ville kanskje tatt privat UL om par uker for å slippe å måtte gå helt til TUL og lure på.pm det har gått galt. Anonymkode: 08556...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 13. oktober 2024 #5 Del Skrevet 13. oktober 2024 Bra det ikke kom noe mer ❤️👍 Jeg har hatt tidlig SA i uke 5 og hatt blødninger i alle svangerskap. Vet hvor ille det er å lure på om blødningene skal komme til å øke. Man ønsker seg UL hver uke sånn ca 😆 Da jeg mistet, hadde jeg først småblødninger og så gikk det over i mensen-mengde etter et par dager. De gangene graviditetene gikk bra, hadde jeg småblødninger til og fra (dager i ett). I noen uker. Var aldri mensen-mengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artigper55 Skrevet 13. oktober 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 13. oktober 2024 Sniff76 skrev (29 minutter siden): Bra det ikke kom noe mer ❤️👍 Jeg har hatt tidlig SA i uke 5 og hatt blødninger i alle svangerskap. Vet hvor ille det er å lure på om blødningene skal komme til å øke. Man ønsker seg UL hver uke sånn ca 😆 Da jeg mistet, hadde jeg først småblødninger og så gikk det over i mensen-mengde etter et par dager. De gangene graviditetene gikk bra, hadde jeg småblødninger til og fra (dager i ett). I noen uker. Var aldri mensen-mengde. Ja, UL hver uke hadde vært helt supert 😁 Skjønner, det samme skjedde meg meg da jeg først begynte å blø sist gang. Utviklingen hadde stoppet i uke 9, men jeg begynte ikke å spotte før sent i uke 12 før første UL. Deretter tok det seg bare opp. Håper derfor det er et godt tegn at det stoppet nå! Tusen takk for svar ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #7 Del Skrevet 14. oktober 2024 Artigper55 skrev (13 timer siden): Tusen takk for svar! skjønner, stoppet det helt opp på noe tidspunkt? Jeg oppdaget nemlig blødningen i 14-tiden igår, og fra og med tidlig idag er det absolutt ingenting, bare vanlig, lys utflod og ingen kramper/murring Ja, det stoppet helt opp i ca 1 døgn to ganger. Anonymkode: 28613...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artigper55 Skrevet 14. oktober 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 14. oktober 2024 Ah, okei 😕 jeg har ikke blødd noe (heller ingen antydning til farget utflod) på 1,5 døgn, men forbereder meg på det verste. målte hcg i dag hos legen, håper jeg får svar tidlig i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmiraFrost Skrevet 14. oktober 2024 #9 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg hadde dette av og på frem til uke 12 med mitt første barn. Gikk bra. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artigper55 Skrevet 15. oktober 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 15. oktober 2024 HCG normal og enda ingen blod, spotting eller murring/smerter 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artigper55 Skrevet 31. oktober 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 31. oktober 2024 Hei igjen Dessverre ser det ut til at dette ikke går så bra likevel. Til tross for at blødningen stoppet viste TUL ingen hjerteaktivitet 7+0 (hun mente jeg måtte være kortere på vei, i beste fall 6+1, noe som absolutt kunne vært tilfelle, i og med at jeg har 31-32 dagers sykluser). Legen tok en HCG til av meg noen dager etter TUL, som viste 85.000. Dette virket jo positivt, den hadde gått opp masse på en ukes tid og etter jeg hadde hatt den pittelille blødningen. Fire dager senere tok jeg ny HCG, og denne viste dessverre bare rett over 87.000.. Jeg har ultralyd i morgen, venter bare på å få bekreftet MA. Fremdeles ingen blod eller tegn på at det er i gang. Har lest noen steder at HCG stagnerer når man nærmer seg uke 7-8, stemmer det? det er det lille håpet jeg holder fast ved innimellom, selv om jeg generelt sett er veldig nedfor og forberedt på det verste, igjen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #12 Del Skrevet 31. oktober 2024 Artigper55 skrev (3 timer siden): Hei igjen Dessverre ser det ut til at dette ikke går så bra likevel. Til tross for at blødningen stoppet viste TUL ingen hjerteaktivitet 7+0 (hun mente jeg måtte være kortere på vei, i beste fall 6+1, noe som absolutt kunne vært tilfelle, i og med at jeg har 31-32 dagers sykluser). Legen tok en HCG til av meg noen dager etter TUL, som viste 85.000. Dette virket jo positivt, den hadde gått opp masse på en ukes tid og etter jeg hadde hatt den pittelille blødningen. Fire dager senere tok jeg ny HCG, og denne viste dessverre bare rett over 87.000.. Jeg har ultralyd i morgen, venter bare på å få bekreftet MA. Fremdeles ingen blod eller tegn på at det er i gang. Har lest noen steder at HCG stagnerer når man nærmer seg uke 7-8, stemmer det? det er det lille håpet jeg holder fast ved innimellom, selv om jeg generelt sett er veldig nedfor og forberedt på det verste, igjen.. "Mengden hCG i blodet fordobles cirka hver 2. dag i 60 til 80 dager. Produksjonen når sitt høyeste nivå når den gravide er 8-11 uker gravid. Deretter minker nivået av hCG naturlig, og holder seg stabilt fra 20. uke." "Normalverdier for hCG (regnet ut fra siste mens) Uke 3: 5-50 Uke 4. 5-426 Uke 5: 18-7340 Uke 6: 1080-56500 Uke 7-8 uker: 7650-229000 Uke 9-12: 25700-288000 Uke 13-16: 13300-254000 Uke 17-25: 4060-165400 Uke 25-42: 3640-117000" Anonymkode: 28613...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå