Gå til innhold

tomhetsfølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

får med jamne mellomrom sånn en tomhetsfølelse. Har mann og barn og har en jobb jeg trives i, men føler jeg ikke orker så veldig mye mer enn jobb og hus/hage, besøke foreldre. Setter meg i sofaen og kjenner på en tom følelse. Prøver å sette på tv, finne ingenting som fenger, ikke behov for besøk eller dra på besøk. Prøver å rydde i klærne mine, sortere garn eller prøver å strikke litt, men finner ikke roa og gleden. Dette skjer kanskje 4-5 ganger i uka. Akkurat nå har jeg huset for meg sjøl fram til kl.19, men jeg kommer ikke i gang. Eneste jeg orker er å finne noe godt å spise. Hva gjør du for å motivere deg til aktiviteter?  er ikke deprimert, men har vært det i 3 perioder før de siste ti åra, så veit hva det vil si. Sliter også med angst og blir sliten av det, men klarer å stå i jobb, noe jeg er veldig glad for. 

Anonymkode: 4a8cc...adb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener og kjenner tidvis på det samme, særlig på søndager. For meg er det viktig å trene jevnlig og kutte ned/ut alkohol.. 

Anonymkode: b24c4...d2a

Skrevet

Er det lenge siden du har gjort noe nytt? Sånn jeg leser innlegget ditt, virker det som du har kommet inni et kjedelig rutinert a4 liv. Det er det ikke rart at man blir å føle seg tom av. Hva med gjøre noe for å finne frem til ditt indre barn. Husker du hva som gledet deg som barn? Mimre litt tilbake. Finn frem barnet i deg selv. Du skriver du har barn, hva med leke med barna dine? Boksen går eller gjemsel er alltid gøy og noe voksne å kan eller noe annet. Spille spill. Du må ha det gøy å. Det er ikke bare gøy på tv. Tv blir etterhvert kjedelig.

Det du drømte om som barn, er nå en mulighet. :)

Meditasjon kan også gi et annet perspektiv og være døråpner til en ny verden. Youtube har en rekke guidete meditasjoner. Sjekk ut. Meditasjon hjalp meg med min tomhetsfølelse.

Anonymkode: 71fbe...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...