Heihei0972 Skrevet 13. oktober 2024 #1 Skrevet 13. oktober 2024 Jeg sluttet på ppiller for ca en måned siden, da fikk jeg blødninger noen få dager etter, blødde da i ca 4 dager. Jeg fikk plutselig blødning igår, ikke så mye, men inatt hadde jeg en kraftig blødning, aldri blødd så mye før. Har alltid hatt symptomer på mensen flere dager før jeg får det, men denne gangen var det ingenting som tydet på at den skulle komme, ut i fra flo-appen jeg bruker skulle jeg hadd eggløsning nå rundt denne tiden og ut i fra utfloden kan det minne om eggløsning, men det kan det jo ikke være når jeg nå har fått blødning. Hadde samleie for 2 uker siden og for 4 dager siden, hvis det skulle ha noe betydning. Synes det virker litt rart…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Skrevet 13. oktober 2024 Synes ikke det er så rart, egentlig. Det er vel helt vanlig at menstruasjonen begynner å surre og rote med store eller små blødninger og uregelmessigheter en stund etter at man har sluttet på p-piller. Kroppen forsøker å finne igjen hormonbalansen selv, og produsere det som skal produseres. Det går litt i bølgedaler og da blir mensen uvanlig en stund, til balansen kommer tilbake. Anonymkode: b82e2...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå