AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Skrevet 13. oktober 2024 Jeg jobber som konsulent og mitt største problem i jobben er tidspress. Jeg kan ha rolige perioder i form av at ingenting skal leveres på en stund, men det er fortsatt et underliggende tidspress siden vi har et stramt budsjett som krever at man stort sett er effektiv hver eneste dag. Om det ikke var for dette tror jeg at jeg hadde likt jobben min, men tidspresset og forventningene tar vekk all gleden. Anonymkode: 1c231...da2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Skrevet 13. oktober 2024 Kvalitetsleder, svært lite stress. Mye rutineoppgaver, som kan flyttes rundt på. Arbeidsmengden er lagt opp til at jeg skal kunne legge fra meg alt annet dersom det dukker opp større saker, uten å måtte jobbe overtid for å ta det igjen. Mer hektisk i perioder, men sjeldent stress. Anonymkode: ac129...da7
Hildamaria Skrevet 14. oktober 2024 #3 Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 17.12): Kvalitetsleder, svært lite stress. Mye rutineoppgaver, som kan flyttes rundt på. Arbeidsmengden er lagt opp til at jeg skal kunne legge fra meg alt annet dersom det dukker opp større saker, uten å måtte jobbe overtid for å ta det igjen. Mer hektisk i perioder, men sjeldent stress. Anonymkode: ac129...da7 Det høres fint ut, men hva er kvalitetsleder egentlig?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #4 Skrevet 14. oktober 2024 Jobber som saksbehandler i en domstol, lite tidspress. Mye dødtid på jobb om jeg er effektiv i puljer. Anonymkode: 02ba3...2a1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #5 Skrevet 14. oktober 2024 Hildamaria skrev (11 minutter siden): Det høres fint ut, men hva er kvalitetsleder egentlig? Det lurer jeg også på😂 Anonymkode: 5f2b8...52e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #6 Skrevet 14. oktober 2024 Hildamaria skrev (13 minutter siden): Det høres fint ut, men hva er kvalitetsleder egentlig? Jobber i næringsmiddelindustri. Jobber blant annet med kvalitetssikring av produkter og råvarer, leverandøroppfølgning, implementering og oppfølging av rutiner og prosedyrer, avviksregistrering og oppfølging, hygienekontroll og prøvetaking. I tillegg til kommunikasjon med interne og eksterne revisorer, Mattilsynet, kommunen og andre offentlige instanser. Anonymkode: ac129...da7
Gjest takinova Skrevet 15. oktober 2024 #7 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 15.47): Jeg jobber som konsulent og mitt største problem i jobben er tidspress. Jeg kan ha rolige perioder i form av at ingenting skal leveres på en stund, men det er fortsatt et underliggende tidspress siden vi har et stramt budsjett som krever at man stort sett er effektiv hver eneste dag. Om det ikke var for dette tror jeg at jeg hadde likt jobben min, men tidspresset og forventningene tar vekk all gleden. Anonymkode: 1c231...da2 Hvis du har rolige perioder og samtidig opplever tidspress(spesielt i noen perioder), vil du nok ha nytte av å strukturere dagene bedre. Jeg hadde en jobb hvor det var slik, og det at jeg gjorde lite i de rolige periodene gjorde at jeg ikke trente opp kapasitet til de periodene hvor det krevdes mer. Prokrastinerer du pga lange tidsfrister?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg har ikke noe konstant tidspress, men det er en underliggende forventning at jeg arbeider effektivt gjennom dagen. Jeg kan flytte rundt på oppgaver, planlegge annerledes, men alt har en tidsfrist (som ikke er vanskelig å levere innen). Jeg lar meg ikke lett stresse. Heldigvis nok av oppgaver slik at jeg unngår dødtid. Anonymkode: ab276...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå