Gå til innhold

Kvinner som blir med deg hjem fra byen, men hvor det ikke ender med sex? Ønsker svar fra kvinner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt med meg en del kvinner hjem fra byen opp gjennom og i 95 % av tilfellene ender det med sex. Noen gjør seg litt kostbare selv etter vi har kommet hjem (trolig for å ikke virke for lett), men det er jo tydelig at de ønsker sex og det går den veien til slutt. Andre kaster seg over deg straks vi er innenfor husets fire vegger. 

Men, jeg har hatt med meg 2-3 kvinner hvor det ikke har endt med sex og jeg er oppriktig nysgjerrig på hvorfor. 

Er det noen annen grunn til at en kvinne skulle invitere med seg en fremmed mann hjem eller bli med en fremmed menn midt på natta etter en fuktig bytur? 

Hos noen av disse har jeg følt at de kanskje innerst inne ønsker sex og bare vil bli overtalt/forført. En av disse sa én ting, mens kroppen gjorde null motstand mot mine fysiske fremstøt og lot meg kle henne naken uten motstand. Jeg stoppet dog der siden hun ikke gjengjeldte og virket nølende, men jeg har i etterkant tenkt at hun kanskje egentlig ønskte at jeg bare fullførte. En annen var helt avvisende selv til kyssing, så der skjedde det absolutt ingenting før jeg bare takket for meg og gikk hjem noe forvirret over hvorfor hun egentlig tok meg med hjem. Kanskje hun bare ønsket litt bekreftelse? 

Bare så det er klart: et nei er et nei og denne tråden kan ikke misforstås som en oppfordring til noe annet. Jeg ønsker kvinner som vil minst like mye som meg selv. Er mest nysgjerrig på hva som er grunnen til at kvinner tar med seg menn hjem en sen natt om de ikke ønsker noe mer når alt kommer til alt.

Anonymkode: f86da...d32

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv kvinne og jeg tenker likt som deg; om man tar med seg en relativt ukjent mann hjem fra byen så er det jo for sex. Men som du også skriver; kun et eksplisitt JA er et ja. 

Jeg reagerte nemlig på det du skrev her; 

"En av disse sa én ting, mens kroppen gjorde null motstand mot mine fysiske fremstøt og lot meg kle henne naken uten motstand. Jeg stoppet dog der."

Veldig bra at du stoppet der, ellers hadde det vært åpenbart voldtekt, i og med at hun sa nei. 

Anonymkode: 3214f...141

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Kanskje for å bli bedre kjent? 
Selskap, oppmerksomhet, bekreftelse. Sikkert mange grunner. Du må nesten spørre de kvinnene det gjelder

Kanskje de ombestemte seg

Anonymkode: 8c62a...225

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er selv kvinne og jeg tenker likt som deg; om man tar med seg en relativt ukjent mann hjem fra byen så er det jo for sex. Men som du også skriver; kun et eksplisitt JA er et ja. 

"En av disse sa én ting, mens kroppen gjorde null motstand mot mine fysiske fremstøt og lot meg kle henne naken uten motstand. Jeg stoppet dog der."

Veldig bra at du stoppet der, ellers hadde det vært åpenbart voldtekt, i og med at hun sa nei. 

Voldtekt krever at man bruker fysisk eller psykisk makt/tvang/trusler/vold, eller at personen er ute av stand til å motsette seg handlingen.

Anonymkode: b1a34...1da

• Liker 1
Skrevet

Voldtekt krever at man bruker fysisk eller psykisk makt/tvang/trusler/vold, eller at personen er ute av stand til å motsette seg handlingen.

Nei. Man kan stivne. 
Kvinner blir voldtatt i forhold også. 

• Liker 20
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg tror kanskje det skjedde et par ganger da jeg var ung at jeg bare ikke ville avslutte kvelden - det var fint å prate og drikke.

Og så har det vært praktiske grunner - jeg eller han/hun har mistet bussen og bor langt unna. Hvis det var snakk om fremmede/nye bekjentskaper håper jeg at jeg var flink til å avklare det på forhånd :)

Anonymkode: 4ab58...627

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke gjort dette, men jeg kan tenke meg at om jeg traff en interessant mann på byen og tok han med hjem og ikke ville ligge med han, så er det noe som har endret seg underveis slik at lysten har forsvunnet eller at jeg ønsker å bli bedre kjent før vi hopper til sengs. Tiden hjemme (nachspiel) kan brukes til å bli bedre kjent. 

Om jeg hadde blitt med en mann hjem og det ikke ender med sex tenker jeg det samme som ovenfor, men også at det kan være bare for å ha et sted å være mens jeg venter på første buss hjem eller noe sånt.

Hadde ikke gjort noen av delene personlig. 

Anonymkode: d6764...21a

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har i min tid hatt nok ONS etter byturer, noen ganger har det ikke blitt sex. Hos meg har det vært i hovedsak at jeg plutselig blir trøtt og egentlig har mest lyst til å hjem og sove. Kanskje et par ganger har det vært at jeg ønsket fysisk kontakt som kos og kyss, men egentlig ikke hadde så lyst på sex. Men ikke ofte jeg har blitt med hjem pga kos, men det har skjedd. Har aldri vært noe med de fyrene som har gjort at jeg ombestemte meg.

Anonymkode: 0e1ac...a47

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Man kan stivne. 
Kvinner blir voldtatt i forhold også. 

Det er ikke voldtekt etter dagens straffelov.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg liker best kyssing og klining og å sove sammen. Sex er best i forhold. Liker ikke å gjøre alt før jeg kjenner han bedre. Er dette feil?

Anonymkode: 95782...c0b

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Kanskje kjemien ikke var der likevell? Begynner å bli edru og får tenkt seg om? Ønsker oppmerksomhet men ikke sex? Ønsker seg forhold og håper det kan være starten på dette? Bli bedre kjent?Ønsker kos, men ikke å gå all inn? Har vell vært en sånn dame selv, ikke alltid det er sex man trenger...

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke voldtekt etter dagens straffelov.

Om man sier nei, jo, det er det! 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan nevnes at hun gjorde null motstand når jeg kledde av henne og jeg tok også på henne uten noen motstand, men hun hadde (svake) verbale innsigelser som gjorde at jeg stoppet. Hun hadde mensen også, så kanskje hun bare var flau. 

I senere tid har jeg begynt å eksplisitt spørre rett ut om hun jeg er med har lyst å ligge med meg og sier gjerne rett ut at det selvsagt er null forventninger og at vi fint kan gå hver til vårt. Synes det er en grei avklaring og også et morsomt spørsmål (i hvert fall når de svarer ja). 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men da jeg var singel og ble med folk hjem syns jeg som regel det var en kjempeidé når vi var på byen, men så har jeg av forskjellige grunner fått "the ick" på vei hjem eller hjemme hos han/meg. 

Kanskje fordi jeg har blitt mer edru, eller så har fyren jeg har blitt med sagt eller gjort noe usexy - feks å mase. Eller så er det noe annet "off". På byen rundt masse andre folk er det gøy og spennende, også har det føltes helt feil når det kun har vært oss to. 

Anonymkode: 5b3c8...ddd

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Om man sier nei, jo, det er det! 

Har du vondt for det? For at noe skal være voldtekt må man skaffe seg seksuell omgang "ved vold eller truende atferd", eller personen må være bevisstløs eller av andre grunner være ute av stand til å motsette seg handlingen.

• Liker 1
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men da jeg var singel og ble med folk hjem syns jeg som regel det var en kjempeidé når vi var på byen, men så har jeg av forskjellige grunner fått "the ick" på vei hjem eller hjemme hos han/meg. 

Kanskje fordi jeg har blitt mer edru, eller så har fyren jeg har blitt med sagt eller gjort noe usexy - feks å mase. Eller så er det noe annet "off". På byen rundt masse andre folk er det gøy og spennende, også har det føltes helt feil når det kun har vært oss to. 

Anonymkode: 5b3c8...ddd

Gir mening. Men det skal vel en ganske lang tur hjem til for å bli så edru at man ombestemmer meg.

Har du i disse situasjonene endt opp med å ligge med disse mennene selv om du egentlig ikke vil? Eller snudde du i døren?

Jeg skal innrømme å selv ha blitt med kvinner hjem hvor jeg fikk kalde føtter, men allikevel fullførte fordi jeg følte meg litt kjip om ikke. Ingen big deal for meg personlig siden sex ikke er en så stor greie i min verden, men ja, noen ligg jeg kunne være foruten.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du vondt for det? For at noe skal være voldtekt må man skaffe seg seksuell omgang "ved vold eller truende atferd", eller personen må være bevisstløs eller av andre grunner være ute av stand til å motsette seg handlingen.

Når man sier nei og er livredd og stivner og mannen fremdeles trenger seg på, så er det jo truende! Så truende at man stivner og blir passiv.

Anonymkode: 5827c...114

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

https://www.helsenorge.no/sex-og-samliv/sex-og-samtykke/

jeg er ikke den du siterte. Men samtykke er viktig. Det er både verbal samtykke/nonverbal samtykke det er snakk om. Fravær av er «ja» er per def grenseoverskridende og kan uten tvil defineres som voldtekt.

Når det kommer til det du spør om. Mange kan vel ha lyst til å bli bedre kjent med deg, ønsker ikke å ha sex første gangen men vil bli «bedre kjent». Man må ikke ha sex selv om man er med noen hjem liksom 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: fdc39...d35

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Når man sier nei og er livredd og stivner og mannen fremdeles trenger seg på, så er det jo truende! Så truende at man stivner og blir passiv.

Anonymkode: 5827c...114

Hvis det er på det rene at man i ord eller handling truer, og gjør dette forsettlig for å oppnå seksuell omgang, så er det voldtekt, ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tror det tidlige "Nei" trumfer ingen motstand. Rett i fengsel på deg. 

Anonymkode: ddced...b30

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...