AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 Mange vil sikkert svare at det er det indre som teller og er det viktigste, og jeg er ikke uenig i det altså. I alle i lengden. Men, vi er nå engang fra biologien skapt slik at vi beundrer og blir fasinert av det motsatte kjønns kropper. Og ofte kanskje også eget kjønns kropp, uavhengig av legning. Hva synes du er mest fascinerende med en mann eller kvinnes kropp? Hvilke del av kroppen er deiligst og mest sexy? Anonymkode: af60d...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg tenner generelt ikke så mye på menn, men min mann er et av få unntak. Han er vanvittig sexy, deriblant grunnet; * Skuldrene og ryggen * Rumpa * Øynene * Legg- og lårmusklene * Gnisterende rødt (velfrisert og ikke for langt) skjegg * Sterke og flotte hender (han er både intellektuell og handy, fantastisk kombinasjon!) * Velstelte og fine føtter (faktisk) * Er flott nedentil (trenger ikke beskrives mer) * En fin pappakropp - ikke overvektig og ikke sixpack. Han har bittelitt mage, som er god å kose med, men ikke for stor. Han sykler og driver med vekter, men har ikke en overdrevent trent kropp. Jeg tenner ikke på veldig trente menn. Han er i god fysisk form, men overdriver ikke. Dette er kun ytre, det er mye med det indre jeg kunne beskrevet, men lister det altså ikke opp her. Kvinner: * Store, naturlige bryster * Langt, naturlig, gjerne rødt, hår * En fyldig rumpe * Kvinner med velstelte, og ikke for lange, negler * Myke former generelt * Kan synes kvinner er fine uavhengig av vekt og størrelse, det kommer mer an på proporsjoner osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 (endret) Kvinnekroppen: Proposisjonene rett og slett Litt bredere lår enn legger for eksempel. Passe bred rumpe. Litt tydelig mus. Litt bolle... Men mest av alt er varmt blikk og godt smil🙂 Endret 13. oktober 2024 av Kryneren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 For meg tror jeg kontrastene som fascinerer. Harde mannekroppen med muskler, og myke runde kvinnekropper Anonymkode: 576a2...84a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #5 Del Skrevet 13. oktober 2024 Tenner på: Pikken. Rumpa. Øynene. Skuldre. Kan være måten håret faller på. Over- og underarmer Er jeg forelska, så tenner jeg på hele fyren. Da er det nesten ikke fordi han har kropp engang, men bare fordi jeg har lyst til å knulle hele ham. Anonymkode: 086a4...226 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 13. oktober 2024 #6 Del Skrevet 13. oktober 2024 På menn: "veiviseren" og skinka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 13. oktober 2024 #7 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg tenner på menn. Jeg liker en med pappakropp, at han er sterkere enn meg, fin rygg og rumpe. Helst ikke skjegg, og ikke skalla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #8 Del Skrevet 13. oktober 2024 Menn: Et definert skulderparti, men absolutt ikke muskelbunt. Sprettrumpe. Mannlig hårvekst med tett skjegg, godt med hår på hodet og gjerne på brystet. Anonymkode: c9a31...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 13. oktober 2024 #9 Del Skrevet 13. oktober 2024 Menn : ikke en sabla drit. Kvinner : Driter forsåvidt i det meste bare vedkommen veit hva det å være loyal betyr. Selvstendig og klarer seg sjøl i 2 uker uten å masa høl i hodet på meg 34 ganger om dagen. Og høyde. Er ikke et krav, men er dama høy er det et kjempe pluss!. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 13. oktober 2024 #10 Del Skrevet 13. oktober 2024 Mannen sin kropp ja......... Hvor skal jeg begynne....... - Blikket, det er det første jeg tenker på og det første jeg ser. - Munnen hans. - Armene hans. - Hendene hans. - Skuldrene. - Hoftepartiet. - Stemmen hans, gjerne litt mørk og litt " ru ", oh my........ - Ryggen hans............. - Brystkassa. - Lårene. Hvis jeg er forelsket i en mann, så er det ingenting ved han som jeg ikke tenner på eller synes er deilig. Da har jeg mest lyst til å " gjøre krav på han " med en gang. Vil at han skal slenge meg over skuldra nesten, gi meg et skikkelig klaps bak på rumpa og slenge meg ned i senga og eie meg 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. oktober 2024 #11 Del Skrevet 13. oktober 2024 Det er hans utstråling jeg tenner mest på, og den gir ofte utslag i kroppsspråket hans ❣️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå