AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Skrevet 13. oktober 2024 Noen som kan anbefale en sminkekost for å påføre foundation/cc-cream? Har alltid måttet bruke svamp for huden min ble så lett irritert, men den har blitt bedre og vil se om jeg kan få et bedre resultat av kost:) Jeg har tørr hud(som i lite olje/fett), og begynner å bli voksen (36) om det er av betydning. Anonymkode: 6824c...798
kaledonia Skrevet 13. oktober 2024 #2 Skrevet 13. oktober 2024 Jeg har både Sigma og Zoeva sine koster og begge børstene fungerer veldig bra for min sensitiv hud. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #3 Skrevet 13. oktober 2024 kaledonia skrev (2 timer siden): Jeg har både Sigma og Zoeva sine koster og begge børstene fungerer veldig bra for min sensitiv hud. Opplever du noen forskjell når du bruker disse vs svamp(om du har det da)? Anonymkode: 94508...3ea
kaledonia Skrevet 14. oktober 2024 #4 Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Opplever du noen forskjell når du bruker disse vs svamp(om du har det da)? Anonymkode: 94508...3ea Jeg har null erfaring med svamp 😂 Sminkekoster vaskes regelmessig og brukes i mange år, mens svamp bør byttes ofte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå