AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Jeg går nå på 100% aap, men har lyst å søke på en liten stilling 10-20% for å ha noe å gå til innimellom. Har avklart dette med lege og NAV. Må jeg oppgi at jeg går på AAP på intervju eller ved ansettelse? Anonymkode: da975...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Jeg er i akkurat samme båt og har takket ja til 40% fast stilling. Jeg har ikke informert arbeidsgiver om AAP. Det er en privatsak. Skulle jeg bli syk har jeg ikke krav på sykepenger og må dermed informere arbeidsgiver om at jeg ikke har sykepengerettigheter (at de ikke må betale meg lønn) . Men ja, jeg har dårlig samvittighet for det innimellom, for jeg ønsker å være ærlig. Men jeg orker ikke å bli stemplet på noe vis. Jeg har søkt 40% fordi jeg tror jeg kan klare det og være stabil i de prosentene. Hva jeg gjør i resterende prosent trenger strengt tatt ikke arbeidsgiver å vite? Anonymkode: 0fa5c...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Jeg gjorde det og var åpen. Fikk jobben og det har gått fint, fungerer greit på jobb fordi jeg har masse tid til å hente meg inn de dagene jeg er hjemme. Det var veldig sårtbart å være åpen, men desto bedre når de likevel turte å satse på meg. Anonymkode: 77ea2...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå