Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så smått begynt å øve meg... :ler:

har aldri fått det til, men synes det er så pent på andre, og innbiller meg at om jeg skulle få det ti en dag vil vippene mine se så mye mere fyldigere ut :sjenert:

har forsøkt både blyanter (body shop, ukjent merke), flytende med pensel (rimmel) og tusj (max factor), men aldri helt fått bra resultat.

har hørt mye skryt om en fra kanebo, ikke 38* serien men en annen... hva heter den? hva koster den?

hvilken eyeliner vil du tipse meg om å bruke?

og kan du gi meg noen tips til hvordan jeg påfører så det blir pent?

(tenker da inntil vippekant på øyelokket, på nedre vipppekant blir det bare stygt, og øynene ser veldig innrammet ut - blir enda mindre enn de er... :forvirret: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eyelineren fra Kanebo er i gullfarget hylster, og kostet 260 kroner da jeg kjøpte den. Mulig den er litt dyrere nå, men i hvertfall ligger den deromkring. Det fine er at spissen er veldig tynn, som en tynn tusj, slik at til og med kløner som meg klarer å legge en fin linje helt inne ved vipperota. I tillegg får du kjøpt refillpatroner (som en fyllepenn) når den er tom, det koster ca 110-120 kroner.

Skrevet

Jeg liker eyelineren til Chanel. Den er lett å påføre og du velger selv hvor tykke streker du vil ha. For å få det pent er det bare øvelse som må til .

Skrevet

Bruker du mascara, eller annen sminke? Jeg vil tro at det ikke er så farlig hvilken type eyeliner du bruker, det du først må gjøre er å faktisk lære deg å påføre den :) Jeg kan uansett anbefale L'oreal Superliner som er flytende og har en lang myk og tynn "pensel". Så kan du prøve å tegne opp linja nesten PÅ øyenvippene, sånn at du slepper å få en tykk linje som går oppover øyelokket. Bare begynn forsiktig så skal du se at det kommer seg. Det er i grunn vanskelig å forklare hvordan man skal gjøre det, det må innøves i fingrene.

Ikke bruk flytende eyeliner på nedre vippekant. Ikke bruk sort eyeliner til hverdags. Det du kan prøve er en lys brun liner på våtkanten, og en mørkere brun på utsiden. Myk ut fargen med fingrene eller en sånn sak som er bak på enkelte blyant linere. Prøv mørke øyenskygger langs vippekanten, det vi gi en fin myk effekt.

Husk, øvelse gjør mester ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...