AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Skrevet 13. oktober 2024 Hva tenker dere om dette? Eller noen som opplever det samme? Hvis mannen min blir sinna eller irritert for ting som vi er uenige om kan han finne på å gi meg en skikkelig hard kos eller klem. Han drar meg da inntil seg og klemmer meg veldig hardt. Jeg kan se at han er irritert i ansiktet og lager ofte sånn innnbitt uttrykk med munnen. Jeg får jo ikke direkte vondt, men det er ingen hyggelig greie eller følelse…. Anonymkode: d3fd1...f63
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Skrevet 13. oktober 2024 høres ut som hans strategi for å unngå å fike til deg Anonymkode: a16a5...2a3 7 7
Raven.Writingdesk Skrevet 13. oktober 2024 #3 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva tenker dere om dette? Eller noen som opplever det samme? Hvis mannen min blir sinna eller irritert for ting som vi er uenige om kan han finne på å gi meg en skikkelig hard kos eller klem. Han drar meg da inntil seg og klemmer meg veldig hardt. Jeg kan se at han er irritert i ansiktet og lager ofte sånn innnbitt uttrykk med munnen. Jeg får jo ikke direkte vondt, men det er ingen hyggelig greie eller følelse…. Anonymkode: d3fd1...f63 Nei bare nei nei nei! Dette er IKKE greit! Sett deg ned med ham i fredstid og si at du blir engstelig når han gjør dette. Det får han bare slutte med, øyeblikkelig. Det er et fysisk overtramp, når man er sint på hverandre skal man ikke holde på sånn. Du kan jo spørre han først forsiktig før du sier hvordan du opplever det; når vi har en uenighet, så klemmer du meg, selv om vi er midt i uenigheten og jeg oppfatter deg som frustrert. Hvorfor klemmer du meg akkurat da? Også får han sette ord på sine handlinger/tanker/følelser. Når han har sagt sitt sier du ifra om at du synes dette er ubehagelig. Og du ønsker at han skal slutte med det. Jeg tenker dette er en måte å utøve makt og kontroll på, jeg tror han skjønner at du blir redd, og han har dermed «vunnet» konflikten fordi du blir handlingslammet. 3 4
Nonstop1 Skrevet 13. oktober 2024 #4 Skrevet 13. oktober 2024 Jeg synes det er ugreit jeg da. Ville ikke latt noen ta på meg når de er så tydelig sint, nettopp fordi det føles utrygt. Har du sagt til mannen din hvordan du opplever det? 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #5 Skrevet 13. oktober 2024 Hmmm, litt psyko. Hvis du ikke har fått ungen ennå så er det bare å komme seg av gårde. Anonymkode: 9a1a5...8ee 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #6 Skrevet 13. oktober 2024 Ikke ålreit måte å oppføre seg på. Dette må du ta opp med han. Har det pågått lenge? Anonymkode: d9a87...14c 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #7 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmmm, litt psyko. Hvis du ikke har fått ungen ennå så er det bare å komme seg av gårde. Anonymkode: 9a1a5...8ee Hvilket barn? Hvorfor så bastant på at TS må forlate mannen? Anonymkode: d9a87...14c
Dojakitty Skrevet 13. oktober 2024 #8 Skrevet 13. oktober 2024 Spør han hvorfor han oppfører seg som en jævla psykopat
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #9 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva tenker dere om dette? Anonymkode: d3fd1...f63 Hva svarte han da du fortalte han at det gjør deg utrygg? Anonymkode: ac1e1...137 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #10 Skrevet 13. oktober 2024 Ta et par skritt bakover neste gang, hold hendene foran deg som stopp-tegn og si NEI høyt og bestemt. «NEI. Jeg vil ikke ha en klem nå.» Anonymkode: e8f18...5e7 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #11 Skrevet 13. oktober 2024 Kanskje han roer seg av en klem når han blir sint Anonymkode: 89c2e...454 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #12 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kanskje han roer seg av en klem når han blir sint Anonymkode: 89c2e...454 Da får han faen meg spørre! Og hvem tror du har lyst på fysisk kontakt med noen som er aggressiv? Anonymkode: b559a...44b 1 1
Dojakitty Skrevet 13. oktober 2024 #13 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kanskje han roer seg av en klem når han blir sint Anonymkode: 89c2e...454 Så han skal få roe seg med å klemme henne i sinne,drit i at hun syns det er ekkelt? Hyggelig du 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #14 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere om dette? Eller noen som opplever det samme? Hvis mannen min blir sinna eller irritert for ting som vi er uenige om kan han finne på å gi meg en skikkelig hard kos eller klem. Han drar meg da inntil seg og klemmer meg veldig hardt. Jeg kan se at han er irritert i ansiktet og lager ofte sånn innnbitt uttrykk med munnen. Jeg får jo ikke direkte vondt, men det er ingen hyggelig greie eller følelse…. Anonymkode: d3fd1...f63 Er det noen grunn til at du ikke kan snakke med han selv om dette her? I min verden er det at du ikke har gjort det, men i stedet velger å spørre noen som er helt fremmede for deg, det merkeligste ved hele situasjonen. Anonymkode: d4716...975 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #15 Skrevet 13. oktober 2024 Jeg regner med at du har sagt i fra om at du ikke liker dette. Hva sa han da? Anonymkode: 144a9...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #16 Skrevet 13. oktober 2024 Dojakitty skrev (3 timer siden): Så han skal få roe seg med å klemme henne i sinne,drit i at hun syns det er ekkelt? Hyggelig du Jeg sa ikke at han får lov, jeg prøvde å forklare årsak. Faen så dømmende. Anonymkode: 89c2e...454 1
Blåttvann Skrevet 13. oktober 2024 #17 Skrevet 13. oktober 2024 Jeg hadde sagt at jeg ikke vil ha klem når han er sur eller sint og nektet han å gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #18 Skrevet 13. oktober 2024 Hva skjer om du ikke ønsker klemme da? Om du er redd for å teste, løøøøøøøp og aldri snu deg igjen Anonymkode: b8839...baa 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #19 Skrevet 13. oktober 2024 Raven.Writingdesk skrev (5 timer siden): Nei bare nei nei nei! Dette er IKKE greit! Sett deg ned med ham i fredstid og si at du blir engstelig når han gjør dette. Det får han bare slutte med, øyeblikkelig. Det er et fysisk overtramp, når man er sint på hverandre skal man ikke holde på sånn. Du kan jo spørre han først forsiktig før du sier hvordan du opplever det; når vi har en uenighet, så klemmer du meg, selv om vi er midt i uenigheten og jeg oppfatter deg som frustrert. Hvorfor klemmer du meg akkurat da? Også får han sette ord på sine handlinger/tanker/følelser. Når han har sagt sitt sier du ifra om at du synes dette er ubehagelig. Og du ønsker at han skal slutte med det. Jeg tenker dette er en måte å utøve makt og kontroll på, jeg tror han skjønner at du blir redd, og han har dermed «vunnet» konflikten fordi du blir handlingslammet. Ta det rolig. Anonymkode: 7c6cc...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #20 Skrevet 13. oktober 2024 Hæ? Er det en ting å gjøre? Å holde deg hardt mot din vilje? Minner meg litt om en jeg data litt som når han var irritert kunne like å knipe meg i hofta. Det var ikke direkte vondt, men ubehagelig og han gjorde det flere ganger, og det er én blant flere grunner til at jeg kutta kontakten. Ingen sunn mann gjør sånne ting. Anonymkode: 62ab0...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå