Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å danse. Alltid elsket det, spesielt selskapsdans. Sving vals etc.  Min forlovede hater å danse. Det har vært veldig synd, men jeg har godtatt det, og på våres 10 år sammen har vi danset 1 gang, da vi måtte i et bryllup. Jeg har aldri mast eller noe sånt. Vi har en avtale om at jeg skal få 1 dans i bryllupet vårt. Altså jeg er helt okey med dette her. Han lar meg danse så mye jeg vil med andre, så lenge jeg ikke masser på han. 

Sååå.. I går.. Vi var ute på et sted hvor det var live musikk, og jeg danset litt, han snakket med vennene sine og vi koste oss veldig. Jeg spurte litt på tull on det var noe poeng å spøre han om en dans, og han bare lo og sa nei, gå å kos deg. Så går jeg på toalettet, og når jeg kommer ut ser jeg min forlovede på dansegulvet, danse sving med venninen sin 😳 asså jeg ble så sint og lei meg! Føltes nesten ut som jeg hadde tatt han i å råkline med henne, om dere skjønner hva jeg mener. Ikke noe hat mot venninen asså, hun er fantastisk dame, men det at han danser med henne, og ikke med meg var dypt sårende. Jeg slet med å ikke gråte, og jeg måtte til slutt bare reise hjem.. Han ble med hjem, men mener jeg er veldig overdramtisk, og at det var bare en dans. Hun spurte og ville "ikke ta et nei". 🙄 

Er fortsatt ganske lei meg i dag, og han synes jeg er veldig teit.. 😖 

Hva mener dere? Er jeg overdramtisk for at jeg ble sint for dette? 🥺

Anonymkode: 4dab6...c84

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Er jeg overdramtisk for at jeg ble sint for dette? 🥺

Absolutt ikke, han er en løk.

Anonymkode: 384c8...495

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

var han flink da? Eller så han ut som en keitete nybegynner? 

Anonymkode: 941a3...cbd

Skrevet

Dette er viktig for deg og noe du gjerne skulle delt med han. Så velger han å dele det med noen andre og ikke deg. Det er selvfølgelig vondt for deg!

Jada, han gjorde det for å være grei med noen, og jada han syntes sikkert det var kjipt imens det sto på. Men han bør ha forståelse for at det var vondt siden det er viktig for deg!

Så jeg reagerer mer på at han bagatelliserer følelsene dine egentlig. Bruker han å gjøre det?

Anonymkode: 435df...ba4

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville reagere på samme måte ❤️

Anonymkode: 2ab95...afb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker å danse. Alltid elsket det, spesielt selskapsdans. Sving vals etc.  Min forlovede hater å danse. Det har vært veldig synd, men jeg har godtatt det, og på våres 10 år sammen har vi danset 1 gang, da vi måtte i et bryllup. Jeg har aldri mast eller noe sånt. Vi har en avtale om at jeg skal få 1 dans i bryllupet vårt. Altså jeg er helt okey med dette her. Han lar meg danse så mye jeg vil med andre, så lenge jeg ikke masser på han. 

Sååå.. I går.. Vi var ute på et sted hvor det var live musikk, og jeg danset litt, han snakket med vennene sine og vi koste oss veldig. Jeg spurte litt på tull on det var noe poeng å spøre han om en dans, og han bare lo og sa nei, gå å kos deg. Så går jeg på toalettet, og når jeg kommer ut ser jeg min forlovede på dansegulvet, danse sving med venninen sin 😳 asså jeg ble så sint og lei meg! Føltes nesten ut som jeg hadde tatt han i å råkline med henne, om dere skjønner hva jeg mener. Ikke noe hat mot venninen asså, hun er fantastisk dame, men det at han danser med henne, og ikke med meg var dypt sårende. Jeg slet med å ikke gråte, og jeg måtte til slutt bare reise hjem.. Han ble med hjem, men mener jeg er veldig overdramtisk, og at det var bare en dans. Hun spurte og ville "ikke ta et nei". 🙄 

Er fortsatt ganske lei meg i dag, og han synes jeg er veldig teit.. 😖 

Hva mener dere? Er jeg overdramtisk for at jeg ble sint for dette? 🥺

Har en sånn en selv. Gir til andre, ting han ikke kan gi til meg. Han er en god lytter til alle andre enn meg. 

Anonymkode: 025e5...6f3

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Kaaaan det være at de to har øvd i hemmelighet der han får hjelp til å forberede seg til deres bryllupsdans? 😊

Anonymkode: 237dd...d72

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempesåret, jeg tror egentlig de fleste ville blitt det. Og det er rart at han ikke forstår det.

Anonymkode: aafb5...017

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kaaaan det være at de to har øvd i hemmelighet der han får hjelp til å forberede seg til deres bryllupsdans? 😊

Anonymkode: 237dd...d72

Ja jøss.. 

Anonymkode: 71f4c...3d4

• Liker 1
Skrevet

Hadde sagt til han at om det er noe han ikke kan gjøre med deg, så kan han heller ikke gjøre det med andre damer. I så fall spør motsatt, for folk pleier å ha en tendens til å forstå mer når det er noe som kan gå utover de.

Det han ønsker at du skal gjøre for han og du nekter å gjøre, hva om han fersker deg i å gjøre det med andre menn. Og i tillegg har det gøy og skylder på han maste? 

Anonymkode: 025e5...6f3

Skrevet

For en dust. Skjønner godt at du er såret. 

Anonymkode: 5d724...7f4

Skrevet

Hadde reagert likt som deg. Kjenner følelsen bare jeg tenker på det 😔

Anonymkode: 2f8a1...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...