Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Thyra skrev (4 timer siden):

Kommer vel en dag for de fleste hvor det ikke er så lett å vedlikeholde dette lenger. Hvor ille vil det se ut om man ikke vedlikeholder det?

Det blir aldri borte, det blir bare svakere.

Du må finne en som virkelig er proff. Se på arbeidene hennes, og be om å få spesifikt henne.

Går du til ei som er skikkelig flink, vil du få et naturlig og pent resultat. De som skriver i tråden om at man blir seende ut som "ei hore", de har ikke sett annet enn de dårlige resultatene.

Ta en oppfriskning etter noen år, du trenger ikke nødvendigvis ta annethvert år. Vær obs på at eyeliner under øyet kan gjøre skikkelig vondt... Der virker ikke bedøvelsen så godt. Jeg har eyeliner under øyet som jeg har hatt i 10-15 år uten å gjøre noen oppfriskninger, den holder seg helt fint. Eyeliner oppe har jeg frisket opp, men nå er det seks-syv år siden. Den holder seg helt greit. Bryn synes jeg falmer lettere, der frisker jeg opp ca hvert tredje år.

Det vil ikke se ille ut om du ikke vedlikeholder. Det blir bare litt svakere, og da sminker du bare selv.

Anonymkode: 58f53...39b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du er så innstilt på å ikke vedlikeholde det så bør du virkelig ikke gjøre det. 

Anonymkode: 961fb...e5b

Jeg tenker bare at det blir vanskelig å fortsette med inn i alderdommen.

Men er så lei av at jeg alltid blir svart under øynene etter kort tid selv om jeg bare bruker eyeliner på oversiden av øyet. Det ble ikke sånn før, men de siste årene. Og helt uten sminke blir jeg veldig blass..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det blir aldri borte, det blir bare svakere.

Du må finne en som virkelig er proff. Se på arbeidene hennes, og be om å få spesifikt henne.

Går du til ei som er skikkelig flink, vil du få et naturlig og pent resultat. De som skriver i tråden om at man blir seende ut som "ei hore", de har ikke sett annet enn de dårlige resultatene.

Ta en oppfriskning etter noen år, du trenger ikke nødvendigvis ta annethvert år. Vær obs på at eyeliner under øyet kan gjøre skikkelig vondt... Der virker ikke bedøvelsen så godt. Jeg har eyeliner under øyet som jeg har hatt i 10-15 år uten å gjøre noen oppfriskninger, den holder seg helt fint. Eyeliner oppe har jeg frisket opp, men nå er det seks-syv år siden. Den holder seg helt greit. Bryn synes jeg falmer lettere, der frisker jeg opp ca hvert tredje år.

Det vil ikke se ille ut om du ikke vedlikeholder. Det blir bare litt svakere, og da sminker du bare selv.

Anonymkode: 58f53...39b

Har ikke tenkt å ta under øyet, sminker meg ikke under øyet nå heller.

Og en litt svakere strek vil jo ikke se stygt ut. Takk for svar.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har tatt microblading på bryn. Fyller på ca 1 gang årlig, og er veldig fornøyd.

Anonymkode: 5e19a...795

Så det går an å etterfylle microblading også? Leste inne på siden til en eller annen salong at metoden ikke passet for dem som hadde tatt microblading før. Men det gjaldt kanskje bare om noen ville ta "på nytt", med ny fasong?

Skrevet
Thyra skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker bare at det blir vanskelig å fortsette med inn i alderdommen.

Men er så lei av at jeg alltid blir svart under øynene etter kort tid selv om jeg bare bruker eyeliner på oversiden av øyet. Det ble ikke sånn før, men de siste årene. Og helt uten sminke blir jeg veldig blass..

Enten er sminken din forandret i oppskrift, eller så har huden din forandret seg. Mer oljete, feks. 

Gå til en som VIRKELIG kan hud + sminke og finn riktig sminke FOR DEG og din hud. 

Anonymkode: 78d6c...2b3

Skrevet

Ser f.eks på Wowbrow sine sider at man kan få :

Lash line til 2999

Soft eyeliner til 3999

Og eyeliner øvre øyelokk til 3990

Noen som vet hva som er forskjellen på disse behandlingene?

Stod litt om de to første, men hvordan blir den siste i forhold til de to andre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enten er sminken din forandret i oppskrift, eller så har huden din forandret seg. Mer oljete, feks. 

Gå til en som VIRKELIG kan hud + sminke og finn riktig sminke FOR DEG og din hud. 

Anonymkode: 78d6c...2b3

Huden føles ikke oljete ut. Og har faktisk prøvd flere ulike eyelineren. Med samme resultat. De litt mykere blyantene smitter av under øyet. De litt hardere er det vanskelig å få en ordentlig strek av...

Skrevet

Jeg har tatt eyeliner og lipblush, og er kjempefornøyd. Om jeg ikke vedlikeholder det så vil bare fargen bli svakere. Vær nøye når du velger ut behandler, spesielt om du skal tatovere bryn og lepper..

Anonymkode: b8f9b...664

• Liker 1
Skrevet

Kan virkelig anbefale Maylinn om du ikke bor veldig langt unna, hun er utrolig flink 😊 

Jeg ordnet bryna mine der for 2 år siden, og de er like fine enda. Mine er veldig like de på bilde både før og etter. Du kan få veldig naturlig eller mer sminker om du ønsker.

https://www.instagram.com/maylinn.cosmeticart/profilecard/?igsh=NTBlNGM5cGJ2ZDU2

Screenshot_20241015_130450_Instagram.jpg

Anonymkode: 9f3e9...746

• Liker 1
Skrevet

Har tatt eyeliner på øvre øyelokk, men en veldig tynn (ikke veldig "sminket" type om det gir mening). Angrer og angrer, nå syns jeg at det var unødvendig, sminke er likegreit. Ikke tatt påfyll og har heller ikke tenkt til det.

Anonymkode: dec39...fd1

Skrevet

Jeg prøvde microblading i fjor. Etter å ha vært tilbake for påfyll to ganger etter behandlingen ga jeg opp hele greia, for min del ble det bare tusenlapper rett ut av vinduet. Mistet det meste av fargen så fort skorpene datt av, så nå har jeg flekkete og stygge øyebryn som må fikses hver morgen.

Anonymkode: 2d3f2...37d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg prøvde microblading i fjor. Etter å ha vært tilbake for påfyll to ganger etter behandlingen ga jeg opp hele greia, for min del ble det bare tusenlapper rett ut av vinduet. Mistet det meste av fargen så fort skorpene datt av, så nå har jeg flekkete og stygge øyebryn som må fikses hver morgen.

Anonymkode: 2d3f2...37d

Jeg fikk aldri skorper, det skal man ikke få lenger. Fikk du med en krem som skulle smøres på samme kveld og minst en uke etterpå ,3 ganger om dagen? 

Anonymkode: 9f3e9...746

Skrevet

Jeg har bryn, eyeliner og lepper. Er fornøyd med resultatet, som ser veldig naturlig ut, men lepper er SINSYKT VONDT! 

Anonymkode: a49a9...409

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...