Gå til innhold

Jeg er ikke forelsket i han - men vil bli det!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette høres ut som en klassisk kvinnelig "feilkalibrering". Seksuell tiltrekning til de man naturlig burde hatt en sperre mot, og liten/ingen tiltrekning til de man passer sammen med. Jeg har alltid lurt på hva dette kan komme av, for i min verden virker det skikkelig bakvendt og irrasjonelt.

Anonymkode: f91ef...951

Det trenger ikke være helt sånn. Kan være flere normalt snille menn hun vil tiltrekkes av, bare at det ikke er akkurat denne mannen.

Vi kan passe med noen på flere måten enn bare en. Vi kan godt være venn. 

Attraksjon kan være genetisk. 

Anonymkode: 28c8e...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Forelskelse trenger ikke å være starten på alle forhold.  Men når du i tillegg mangler fysisk tiltrekning og tenning, så går det ikke.

Anonymkode: 755f1...bd8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forelskelse er oppskrytt. Men om det ikke er noen antydling til fysisk tiltrekning når du ønsker det skal være det så blir det nok vanskelig. Det er mulig å prøve å være litt mer fysiske da, og se om det kan komme. Altså ikke ha sex, men klemme hverandre, ta litt på hverandre. Og snus inn lukten av han, vi kvinner tenner på "riktig kroppslukt". Så om ikke det hjelper ville jeg gått videre.

Anonymkode: 07ecb...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei. Kroppslig er det ikke et valg. Men vennskapelig er det det. Så fremt noen er åpen for en realasjon uten fysisk nærhet kan det gå, men aldri tving frem nærhet imot egen eller partners vilje.

Anonymkode: 28c8e...b48

Kroppslig vil de aller aller fleste par slutte å tenne så voldsomt på partneren sin etter hvert som årene går. Dette er også noe som går i opp og ned i løpet av et forhold. 

Tenker heller at Ts (med flere) burde bli mer bevisst på hva det er som tenner dem. For det kan skje underverker ved tiltrekningen om to mennesker vet og klarer å spille på hverandres tenningsmønster. Men det krever jo da først og fremst at man kjenner til tenningsmønsteret sitt, og ikke minst at man er åpen og ønsker å lære hverandre å kjenne. Man har altså ansvar for sin egen tenning også.

Å bare forfølge det som umiddelbart tenner en, vil sørge for en potensiell evig fomling etter veien ut av labyrinten av deilige menn og deilige damer.

Anonymkode: a212e...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...