Gå til innhold

Da jeg skulle få botox fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde noen muskler i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det? Er det bra eller dårlig? Hun klemte bare rundt på ansiktet mitt og sa at hun ikke kunne kjenne noe

Anonymkode: ec201...4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 11.22):

Hva betyr det? Er det bra eller dårlig? Hun klemte bare rundt på ansiktet mitt og sa at hun ikke kunne kjenne noe

Det er vel positivt - du trenger ikke Botox? 

Anonymkode: 0eda5...3ec

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det blir satt i muskler, så det var kanskje ikke mye muskler å treffe med nålen da 

Anonymkode: 7e277...9bf

Skrevet

Så ansiktet ditt henger bare helt slapt?

Anonymkode: fb39c...3cf

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Går det an? Hele kroppen er jo dekt av muskler? Det må vel være at dem er så tynn at det ikke er noe å sette sprøytene i da? Hvorfor spurte du ikke når dem sa det? Jeg har sikkert fosset ut masse spørsmål. 

Anonymkode: f99a2...d66

• Liker 3
Skrevet

Aldri hørt om det. Jobbet som kosmetisk sykepleier før. 

Anonymkode: 4daa9...70f

• Liker 4
Skrevet

Så du har ingen mimikk, kan ikke bevege lepper eller blunke med øynene? Høres alarmerende ut.

Anonymkode: 16470...bec

• Liker 7
Skrevet

Du kan spise? Tygge? Smile? Blunke?

• Liker 2
Skrevet

TS, er du veldig overvektig, så pass at også ansiktet er tjukk? Mente legen at det er vanskelig å finne musklene for å sette inn sprøyten, så det gjør ikke mening med botox? 

Anonymkode: 5e356...2fa

• Liker 1
Skrevet

Jeg er dessverre av typen som ikke er så flink til å konversere i nuet og ender opp med å gruble på og overtenke alt i ettertid. Jeg er normalvektig. Er ganske flat i humøret (autisme) så sikkert ganske mimikkløs. Har mye heng i huden, mer enn jeg føler jeg burde ha i begynnelsen av 30-årene. Munnviken går nedover på ene siden, dype linjer nedover fra nese til munn, lite volum i kinn, slapp hud ved kjeve, lave og hengende øyenbryn, kråketær og dyp linje mellom brynene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...