Gå til innhold

Klarer aldri å få orgasme uten å tenke på noe ekstremt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt, eller er det normalt? 

Hjelper at min sexpartner sier veldig stygge ting til meg og. 

Anonymkode: fc8e0...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Det er jo enorme forskjeller på menneskers seksualfunksjon. Hva som er normalt eller ikke er vanskelig å si. Spiller det egentlig noen rolle?

Jeg tenker ikke på noe som helst. Har egentlig ingen spesielle fantasier, kinks eller fetisjer. Og hadde partner kalt meg stygge ting feks, så hadde jeg ledd meg i hjel men også mistet tenning tipper jeg😊

Jeg som ikke fantaserer seksuelt i det hele tatt er sikkert ikke helt «normal» selv, man hva spiller det for en rolle liksom?

Anonymkode: d0e20...d08

Skrevet

Galt og galt. Vi har forskjellige tenningsmønstre. Noen går mot kinks, fetisjer og forskjellige grader av fantasier. Spørsmålet er jo hvordan det får deg til å føle etterpå. Orgasmen er kort og selvom den kan være sykt deilig, kan de stygge ordene sitte en god stund etterpå. Får det deg til å føle deg dritt etterpå? Eller klarer du fint å riste det av deg og skjønner at dette kun er et verktøy for orgasmen? 

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med «ekstremt»? Er det ekstremt som i noe skikkelig ulovlig (barn, drepe noen…) så tenker jeg du burde få deg en psykolog. Er det bare ekstremt som i gangbang eller lignende, så er det vel greit?

Anonymkode: 16a73...7be

Skrevet
Sphere skrev (Akkurat nå):

Galt og galt. Vi har forskjellige tenningsmønstre. Noen går mot kinks, fetisjer og forskjellige grader av fantasier. Spørsmålet er jo hvordan det får deg til å føle etterpå. Orgasmen er kort og selvom den kan være sykt deilig, kan de stygge ordene sitte en god stund etterpå. Får det deg til å føle deg dritt etterpå? Eller klarer du fint å riste det av deg og skjønner at dette kun er et verktøy for orgasmen? 

Klarer meg fint egt. Problemet er at menn får feil oppfatning om meg. De tror jeg vil mye greier jeg egentlig har nok av å bare fantasere om. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Klarer meg fint egt. Problemet er at menn får feil oppfatning om meg. De tror jeg vil mye greier jeg egentlig har nok av å bare fantasere om. 

Viktig å sette grenser for seg selv. Fantasier og det å ønske å leve det ut er to helt forskjellige ting. Slik er det med meg også. I fantasien kan jeg trekke det langt, men foretrekker egentlig  en relativt lett versjon av det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er galt, eller er det normalt? 

Hjelper at min sexpartner sier veldig stygge ting til meg og. 

Er du kvinne eller mann.  

Skrevet

Så du klarer å få orgasme ved å fokusere på ting du tenner på. Hva er egentlig problemet? 

Anonymkode: fe82f...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...