Gå til innhold

U2s "How to Dismantle an Atomic Bomb" er et miserabelt dårlig album

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare "Vertigo" er verdt å høre på, siden resten av materialet flyter rundt uten ambisjoner i vann som er forurenset av en total mangel på inspirasjon og følelser, forårsaket av en overdreven besittelse av eiendeler og ikke å vite hva i all verden man skal gjøre med dem.
U2 har ikke bare klart å demontere en atombombe, men har også skapt et helt 'trygt' placebo for enhver husmor som vil holde seg unna Prozac-vaner og elsker typer som Barry Manilow eller Michael Bolton.
Musikken på dette albumet er helt passende for heiser i forsikringsselskaper og kontorer som selger private gravplasser, men avskyelig for alle med to ører, en intakt hjerne og det minste snev av tilhørighet til rock and roll-musikk.

Anonymkode: de1e5...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye av U2 er dårlig og kjedelig. 

Anonymkode: 1cc03...dde

Skrevet

Himmel og hav, er det deg igjen? Først Dire Straits og nå U2? 

Tips: I stedet for å bruke tiden din på å rante om ting du ikke liker, hva med å heller bruke tiden ting på noe du liker? Gå en tur, se en film, hør på musikk du liker. 

Anonymkode: aad6d...3c1

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

The joshua tree var best 🤩

Anonymkode: 2db32...fff

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

The joshua tree var best 🤩

Anonymkode: 2db32...fff

Nei nei nei. The Unforgettable Fire er best.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 11.15):

Himmel og hav, er det deg igjen? Først Dire Straits og nå U2? 

Tips: I stedet for å bruke tiden din på å rante om ting du ikke liker, hva med å heller bruke tiden ting på noe du liker? Gå en tur, se en film, hør på musikk du liker. 

Anonymkode: aad6d...3c1

Enig.

Trollet dummer seg kraftig ut.

troll-detected-warning.gif

Anonymkode: 97fd1...ee0

• Nyttig 1
Skrevet

Synes U2 generelt er et utrolig overvurdert band. Like overrasket over at de er så store som jeg forundrer meg over hva som er greia med Coldplay.

Anonymkode: 4e38c...3e5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes U2 generelt er et utrolig overvurdert band. Like overrasket over at de er så store som jeg forundrer meg over hva som er greia med Coldplay.

Foretrekker U2 langt mer enn troll som skryter av å ha vært pønkere uten å engang kunne stave "pønk". Med ø.

Og som gir intrykk av å være så intellektuell at vedkommende tror at man kan rakke ned på Dire Straits eller U2 når vedkommendes kjennskap til musikk er på barneskolenivå.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Foretrekker U2 langt mer enn troll som skryter av å ha vært pønkere uten å engang kunne stave "pønk". Med ø.

Og som gir intrykk av å være så intellektuell at vedkommende tror at man kan rakke ned på Dire Straits eller U2 når vedkommendes kjennskap til musikk er på barneskolenivå.

Det skjønner jeg, men holder meg personlig fortsatt langt unna U2 😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvem har gjort det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Trådstarter står ikke bak tråden om punk, det er det jeg som gjør. Og jeg mener hvert jævla ord som står der....

Anonymkode: 39263...a4b

Skrevet

Hææææ? U2 har ikke noe dårlig! 😮 

Joda, skjønner hva du mener, det er litt mindre bra enn resten. Men fortsatt bra. 

Anonymkode: 468b4...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...