Gå til innhold

Håret ser ikke ut etter striping hos frisør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt brunt hår og ønsket å bli lysere. Frisøren la inn hettestriper og jeg ser underveis at hun tar for mye hår i hver passè , eller hva det heter. Men hun forteller at man må ha det såpass dersom man ønsker å bli lysere. Når hun er ferdig, har hun i en korrigering, men jeg ser ikke resultatet før jeg er ferdig fønt. Stripene mine er Enten hvite, gule eller har grønnskjær. Jeg sa forsiktig at jeg ikke var helst fornøyd, men hun mente det ville forandre seg etter noen vask hjemme. Etter et par vasker og to dager er gått, er håret mitt knusstørt, gult og grønt og jeg tørr ikke vise meg ute 🫣 Jeg møtte opp i salongen for å vise det, men frisøren sa at hun ikke hadde tid før om en eller to uker. Jeg kan jo ikke gå rundt som dette 🥹 Hva har jeg krav på, og hva kan jeg gjøre hjemme? Kan jeg ta en minicolor i, som det står mørkeblond på? 

Anonymkode: 5e1a8...875

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen, snakk med sjefen for salongen! Mener jeg har hørt at hvis de ikke kan fikse det, kan du få det fikset på deres regning, men snakk med sjefen først

Anonymkode: 7b318...5d0

Skrevet

Så leit at det skjedde😔 Heldigvis kan det fikses, selv om det forstår at det ikke er en fin opplevelse. Da det skjedde med meg så snakket jeg med sjefen og fikk pengene tilbake. Det var såpass mye som hadde gått galt så jeg ville helst få pengene igjen, og det fikk jeg. Usikker på rettigheter, men tror da retten til  reklamasjon gjelder🤔 Prøv å google rettigheter for feilbehandling hos frisør og se hva som kommer opp. Men snakk med sjefen, de fleste ønsker å rydde opp uansett:) 

Anonymkode: edab9...591

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så leit at det skjedde😔 Heldigvis kan det fikses, selv om det forstår at det ikke er en fin opplevelse. Da det skjedde med meg så snakket jeg med sjefen og fikk pengene tilbake. Det var såpass mye som hadde gått galt så jeg ville helst få pengene igjen, og det fikk jeg. Usikker på rettigheter, men tror da retten til  reklamasjon gjelder🤔 Prøv å google rettigheter for feilbehandling hos frisør og se hva som kommer opp. Men snakk med sjefen, de fleste ønsker å rydde opp uansett:) 

"Jeg forstår" skulle det stå. Ikke "det forstår"

Skrevet

Få en frisør til å fikse dette, dersom du begynner å farve hjemme er det fort at det blir verre i lang tid fremover. Grønnfarge er ikke det letteste å korrigere for hjemme om man ikke har litt erfaring med farging fra før. 

Gå tilbake og be om pengene tilbake eller at en annen frisør kan fikse og korrigere. Gul og grønnskjær blir ikke bedre med vask. 

Anonymkode: 9bd9f...c7e

Skrevet

Du må bli strengere. Si du  ønsker å snakke med sjefen og at du krever pengene tilbake. Si du ikke ønsker at de skal fikse påd er da de allerede har ødelagt håret ditt. Hvis hun nekter sier du at du kommer med tv 2 hjelper deg så havner de på tv også. 

Anonymkode: 012b2...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...