AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 Har en kompis. Har mye gående i livet, men få venner. Han tar aldri kontakt. Men sier innimellom på at han er ensom. Sier jeg må ta mer kontakt. Jeg har fullt kjør med 120% jobb, tre småbarn og langtidssyk kone. Etter jeg møter ham får jeg lyst til å sove i to dager. Blir så sliten. Er det greit at jeg ikke kontakter ham? Tror han ønsker han hadde meg i livet. Fin fyr, har ikke overskudd nå. Og tenker at om det alltid er jeg som må ta kontakt så er det ikke så viktig. Svarer selvsagt om han skulle tatt kontakt. Anonymkode: 15b42...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg synes du bør ta vare på familien din og deg selv først og fremst. Fint at du tenker på vennen din, men han må forstå at du må prioritere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 Å være med venner skal jo gi energi ikke frata deg energi! Bare å være ærlig på at du ikke har energi til å henge så mye sammen. Kanskje kan han finne nye hobbyer/interesser evt introduser han for noe nytt ved at det er noe du også vil begynne med for din egen del? Viktig å gjøre noe for din egen del i en sånn hverdag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 Selvsagt er det greit at du ikke kontakter han. Anonymkode: 2f8b2...4fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #5 Del Skrevet 14. oktober 2024 Har ikke du laget en tråd om dette før? Ut fra tidligere tråd skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt har kontakt med mannen. Du får ikke noe ut av samværet med han, han tar aldri kontakt med deg, men klager når du ikke har tatt kontakt. Slike folk kutter man ut. Anonymkode: 8c84d...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå