Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg møtte en dame på jobb som jeg er sammen med nå. Men hun var i forhold når vi møttes og vi snappet mye sammen, og mange av de snappen vi sendte hadde ikke typen hennes likt for og si det sånn. 

Hun sier hun aldri har vært så glad i noen som meg og aldri ville gjort det igjen.

hva skal jeg tro? Blir jeg også lurt?

Anonymkode: bdbff...546

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun har ryddet opp i forholdet hun var i og det er genuint at dere har fått etablert tillit dere i mellom, tenker jeg at du bør vurdere å være romslig ovenfor henne rundt hvordan omstendigheter dere fikk etablert forholdet i.

Se på det som en slags selvgrodd kontakt mellom dere, der det i dag er lagt til rette for dype følelser.

Anonymkode: d7308...d97

Skrevet

Hvordan skal hun stole på deg, som mener utroskap er greit? Du var jo med på det. Nå er dere sammen, let it go- ellers kan du like gjerne avslutte, ingenting dreper kjærlighet mer en mistro

Anonymkode: d064c...2b9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hei. Jeg møtte en dame på jobb som jeg er sammen med nå. Men hun var i forhold når vi møttes og vi snappet mye sammen, og mange av de snappen vi sendte hadde ikke typen hennes likt for og si det sånn. 

Hun sier hun aldri har vært så glad i noen som meg og aldri ville gjort det igjen.

hva skal jeg tro? Blir jeg også lurt?

Anonymkode: bdbff...546

Hun er definitivt ikke ei jeg hadde giddet å holde på med. 

Anonymkode: 03681...f7a

Skrevet

Der rare er at du har latt dette skje, vel vitende at om du får det til å skje så vil du tvile på hennes dømmekraft, lojalitet og intensjoner. 
Det er lite som er mer «turnoff» for meg enn en slik kvinne. Det eneste som for meg slår en slik kvinne, er en som er i forhold og samtidig prøver seg på andre. Slike kvinner legger dessverre en demper på kvinner generelt (en periode).

Anonymkode: 7c550...a21

Skrevet

Når jeg ble interessert i andre menn mens jeg var i et forhold så var jeg allerede klar for brudd. Jeg hadde på det punktet også snakket med han om at følelsene ikke var på plass og følte vi vokste fra hverandre. De ville alltid kjempe og jobbe med forholdet og jeg ga det alltid en sjanse.

Men når jeg tok meg selv i å flørte med andre menn gjorde jeg det slutt for sånt gjør jeg ikke når jeg er dedikert til noen. 

Har aldri vært utro.

For min del var det bekreftelsen jeg trengte ovenfor meg selv at forholdet ikke kunne reddes. Og nå som jeg ser tilbake på de forholdene så vet jeg at brudd var rett valg for meg.

Møtte drømmenmannen i godt voksen alder og innså hva ekte kjærlighet er. Jeg elsket aldri eksene. Var forelsket i starten og ble glad i dem, men de var aldri rett for meg og det fortalte magefølelse og uro meg uten at jeg forsto det selv da.

Det jeg kjenner på med kjæresten er null uro. Vi bare klikket ved første møte og tilliten mellom oss var helt unik fra start. Vi kan prate om alt og er bestevenner, elskere, kjærester og partnere. 

Føler du på uro og ikke kjenner på at dere har et forhold som er bygget på gjensidig tillit og kjærlighet så vil det nok bli mye usunt mønster som kan drepe forholdet.

Anonymkode: 497aa...298

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...