JJ Larson Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 (endret) ( jobber som sykepleie) Lurer på om jeg skal ut i mamma permisjon. Er det bedre at jeg skal ha 66% nattstilling eller 100% dag/kveld stilling. Hvilken stilling gir deg bedre økonomi da hvis jeg skal ut i permisjon ? Økonomiske sett? Endret 12. oktober 2024 av JJ Larson
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Hvorfor er det viktig med hvilken stillingsprosent mannen din har? Dette var veldig rart formulert. Anonymkode: c42d3...b72
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #3 Skrevet 13. oktober 2024 66% natt blir kanskje det man tjener i 80-90% kun dagtid. Så 100% dag og kveld vil gi deg bedre inntekt. Hilsen sykepleier som har prøvd begge deler. Anonymkode: 208d3...db9 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor er det viktig med hvilken stillingsprosent mannen din har? Dette var veldig rart formulert. Anonymkode: c42d3...b72 Åpenbart at TS ikke er norsk, men syns da at hun formulerer seg forståelig. Du må tenke over flere ting, TS. For det første; hvilken stilling som gir deg mest utbetalt. Men for det andre; arbeidsbelastning. Arbeidsgiver og kollegaer vil kun se deg som en enorm belastning dersom du blir 100 % sykemeldt kort tid inn i svangerskapet dersom du f eks velger en ren nattevaktsstilling, som du så ikke makter å jobbe i. Det er svært tidkrevende og ekstremt dyrt for kollegaene og arbeidsgiveren din å måtte dekke opp en 66 % nattevaktsstilling. Anonymkode: 3e720...656
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #5 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åpenbart at TS ikke er norsk, men syns da at hun formulerer seg forståelig. Du må tenke over flere ting, TS. For det første; hvilken stilling som gir deg mest utbetalt. Men for det andre; arbeidsbelastning. Arbeidsgiver og kollegaer vil kun se deg som en enorm belastning dersom du blir 100 % sykemeldt kort tid inn i svangerskapet dersom du f eks velger en ren nattevaktsstilling, som du så ikke makter å jobbe i. Det er svært tidkrevende og ekstremt dyrt for kollegaene og arbeidsgiveren din å måtte dekke opp en 66 % nattevaktsstilling. Anonymkode: 3e720...656 Innlegget er, som du kan se, redigert etter min kommentar. Ellers er jeg enig i dine kommentarer og vil anbefale dag/kveld. Anonymkode: c42d3...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå