Gå til innhold

Tent av tanken på å være en «hjelper». Er det en fetisj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en moden kvinne, og har alltid likt å være den aktive parten. 

I det siste har jeg begynt å fantasere om å få være en slags sexhjelper for menn med funksjonsnedsettelser. - Menn som trenger fysisk hjelp til seksuell aktivitet og erotisk nytelse. Er dette en fetisj, og er det bare meg som har slike fantasier? 

Anonymkode: 53a86...1e1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heeeelt sikkert ikke den eneste med den fantasien. 

Så lenge den funksjonshemmede er i stand til å samtykke er det vel bare å kjøre på? 

Er vel bare en vinn-vinn-situasjon for begge parter det? ☺️

Anonymkode: 8d349...5c8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er en moden kvinne, og har alltid likt å være den aktive parten. 

I det siste har jeg begynt å fantasere om å få være en slags sexhjelper for menn med funksjonsnedsettelser. - Menn som trenger fysisk hjelp til seksuell aktivitet og erotisk nytelse. Er dette en fetisj, og er det bare meg som har slike fantasier? 

Spiller den noen rolle om det er en fetish eller ikke?
Så lenge det er samtykkende sex mellom to voksne spiller det liten rolle -hva- det er.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Litt det samme her TS, men ikke nødvendigvis funsksjonshemmede. Men jeg føler enorm omsorg for sulte kvinner i "nød", eller som sjelden får oppleve sex av ulike årsaker. Jeg elsker å gi dem selvtillit, og få troa på seg selv. Jeg vet ikke om det er noe som heter "omsorgs-fetish", men all sex for meg betyr: "Omsorg for hverandres nytelse", og gjensidig takknemlighet og gøy🥰

Sexhjelper eller Omsorgsknuller.. har vel samme betydning TS?🤔

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Litt det samme her TS, men ikke nødvendigvis funsksjonshemmede. Men jeg føler enorm omsorg for sulte kvinner i "nød", eller som sjelden får oppleve sex av ulike årsaker. Jeg elsker å gi dem selvtillit, og få troa på seg selv. Jeg vet ikke om det er noe som heter "omsorgs-fetish", men all sex for meg betyr: "Omsorg for hverandres nytelse", og gjensidig takknemlighet og gøy🥰

Sexhjelper eller Omsorgsknuller.. har vel samme betydning TS?🤔

TS her. 
☺️Veldig nyttig det du skriver her, Bamseklemmer. Dette var fint beskrevet. Veldig gjenkjennbart dette med ønsket om å gi noe til de som skjelden opplever god sex og erotisk nærhet.. Sultne menn i «nød» 🥰

Lykke til som «omsorgskunller», det er nok mange kvinner som gjerne skulle truffet deg…

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her. 
☺️Veldig nyttig det du skriver her, Bamseklemmer. Dette var fint beskrevet. Veldig gjenkjennbart dette med ønsket om å gi noe til de som skjelden opplever god sex og erotisk nærhet.. Sultne menn i «nød» 🥰

Lykke til som «omsorgskunller», det er nok mange kvinner som gjerne skulle truffet deg…

Takk i like måte Kjære TS🥰 Du varmer mitt hjerte av det du gjør.. for det å gi andre glede og nytelse, er noe ekstremt deilig. Kanskje enda mere til de som er i "nød".

Hmm, hvordan skal jeg forklare dette.. Når jeg blir glad, blir jeg samtidig kåt. Så jo mere takknemlige kvinner er, jo kåtere og jo mere lyst til får jeg til å knulle dem. Det er også godlydene deres som gjør meg vanvittig kåt, for det er verdens søteste musikk, betryggende og "noe" ærlig uredd varmt mellom to mennensker som knapt kjenner hverandre..

Det som forbauser meg mest.. Er nettopp de sultne kvinnene, som ikke menn vil ha.. er supre elskere.. og gleder seg allerede til neste gang vi treffes, og nekter å forlate senga🥰

Lykke til som den "Varme omsorgsfulle sexhjelperen"👏 ..det er nok mange menn som gjerne skulle (eller burde) ha truffet deg også💞
Du har et ekstra varmt hjerte TS, jeg beundre deg som ei gudinne❤️

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Nyttig 1
Skrevet

Har møtt mange kvinner som har ligget med med menn de synes synd på, eller som sutrer og klager for å få folk til å gjøre ting for seg. Dette er nok vanlig. 

Anonymkode: f9605...d1e

Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Takk i like måte Kjære TS🥰 Du varmer mitt hjerte av det du gjør.. for det å gi andre glede og nytelse, er noe ekstremt deilig. Kanskje enda mere til de som er i "nød".

Hmm, hvordan skal jeg forklare dette.. Når jeg blir glad, blir jeg samtidig kåt. Så jo mere takknemlige kvinner er, jo kåtere og jo mere lyst til får jeg til å knulle dem. Det er også godlydene deres som gjør meg vanvittig kåt, for det er verdens søteste musikk, betryggende og "noe" ærlig uredd varmt mellom to mennensker som knapt kjenner hverandre..

Det som forbauser meg mest.. Er nettopp de sultne kvinnene, som ikke menn vil ha.. er supre elskere.. og gleder seg allerede til neste gang vi treffes, og nekter å forlate senga🥰

Lykke til som den "Varme omsorgsfulle sexhjelperen"👏 ..det er nok mange menn som gjerne skulle (eller burde) ha truffet deg også💞
Du har et ekstra varmt hjerte TS, jeg beundre deg som ei gudinne❤️

Veldig takknemlig for det du skriver til meg ❣️ Blir både varm i hjerte og noe andre steder 🥰. Denne bekreftelsen betydde mye. 

Fikk lyst til å gi deg en bamseklem som takk…

hilsen TS

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Veldig takknemlig for det du skriver til meg ❣️ Blir både varm i hjerte og noe andre steder 🥰. Denne bekreftelsen betydde mye. 

Fikk lyst til å gi deg en bamseklem som takk…

hilsen TS

Nå fikk du meg til å smile, for nå ble jeg glad.. og da vet du hva som skjer inni meg😅
Fint å få en klem i form av tekst også, det betyr mye for meg..  IRL slipper jeg aldri den gode klemmen først😉 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...