Gå til innhold

Jeg har store pupper, han har liten penis – trenger tips til hvordan vi kan få til brystsex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt råd. Jeg er 22 år og kjæresten min er 24. Vi har et bra forhold, og han er veldig glad i puppene mine (jeg bruker 34D). I det siste har han hatt lyst til å prøve brystsex, altså at han bruker penis mellom puppene mine. Men da vi prøvde her om dagen, gikk det ikke helt som vi hadde håpet. Han er ikke så stor der nede, og i tillegg litt krum, så det ble litt vanskelig, og vi ga opp etter hvert.

Jeg vil jo gjerne gjøre ham glad, så jeg lurer på om noen her har erfaring eller tips til hvordan vi kan få det til å fungere bedre? 

Anonymkode: 464a6...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Press brystene dine rundt snurrebassen hans da og bruk mye glid - Det er vel hele hensikten til det med brystpuling. Er du litt myk også greier du kanskje til og med å få hodet inn i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du puppene sammen? Har sett mange videoer der damene ikke gjør noenting... 

Ellers er det bare å prøve ut forskjellige stillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte under brystene mens du holder dei sammen rundt han. Så kommer han mot munnen din.

Funker men gir meg ikke veldig mye, men gøy om en er i humør til det

/Mann med normal størrelse og krum..

Anonymkode: 68c4d...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen damer bruke en sportsbh, eller tøystoff som klemmer puppene sammen. Det gjør det lettere for penisen hans å holde den på plass på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er liten med bøy oppover, så jeg kjenner igjen den situasjonen. For min del gir det i prinsippet lite uansett, så det er ikke noe savn. Men var med ei som hadde store pupper og virkelig kunne dette. Hun holdt dem godt sammen, slik det er beskrevet over her. Og brukte masse olje. Men det var nok mer det at jeg forsvant fullstendig der inne som tente meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...