AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg er en kvinne og er i et forhold med en mann. Vi har 2 barn. Jeg er bifil, og har de siste årene kjent på en trang seksuelt som jeg ikke får tilfredsstilt med min mann. Jeg fantaserer og damer, og det er mye ved damer jeg ikke kan få av min mann. Jeg lurer på om det er andre som kjenner på det samme, og har tips eller erfaring å komme med? Min mann er villig å være med på trekant, men jeg føler mer at feks småflørt seksuelt og alenetid med dame er mer for meg. Rett og slett fordi jeg føler kanskje at jeg ikke klarer å være helt meg selv i en trekant. Jeg vet også at noen mener at slike tanker er utroskap, men slik er det nå bare. Fakta er er at jeg liker begge kjønn, men får ikke tilfredsstilt meg 100% når jeg bare er med mann. Og dette syns jeg tærer på meg, så jeg ønsker gjerne å høre noe fra andre. Jeg vet at jeg ikke er alene i en slik situasjon 😊 Anonymkode: 547ef...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Del Skrevet 12. oktober 2024 Prøv litt småflørting som du forteller om til din mann så ser du om du kan fortsette litt og litt med din manns godkjennelse. Så tar du han med på noe når det passer for deg og den kvinnen du holder på med. På den måten får du trolig lirket det til på en måte som gir både deg og din mann noe. Anonymkode: 604fe...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 12. oktober 2024 #3 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg vet også at noen mener at slike tanker er utroskap, men slik er det nå bare. Fakta er er at jeg liker begge kjønn, men får ikke tilfredsstilt meg 100% når jeg bare er med mann. Og dette syns jeg tærer på meg, så jeg ønsker gjerne å høre noe fra andre. Jeg vet at jeg ikke er alene i en slik situasjon 😊 Anonymkode: 547ef...74f Jeg synes ikke tanker alene er utroskap, selv de man ikke har fortalt partner. Men for din del er det jo motsatt ... du HAR fortalt partner om lystene, fantasiene og ønskene om å være med en annen kvinne. Da er det jo absolutt ikke utroskap. Hva sier mannen om at du er alene med en kvinne da? Og eventuelt prøver det ut? Blir det mer akseptabelt om du er åpen om hva som skjer, både før og etter du har møtt en annen? Vet det er en del som har ikek direkte åpne forhold, men tillatelse til å utforske HVIS og BARE HVIS de fortellre om det på forhånd og forteller om det etterpå. Kunne det vært en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå