Hilda Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har ei venninne som har en døds fin ull- singlet med bloder og greier! Hun har fått den i gave og vet derfor ikke hvor den er fra. Men er det noen som vet av noe slikt, og hvor man kan få kjøpt det? Helst på nettet. Jeg vil også være fiin på skitur
Latee Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Oops... dobbel post Endret 24. februar 2006 av Latee
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 Vera & Williams har nydelig ullundertøy, men det er temmelig dyrt. Aner ikke hvor man får kjøpt det. Ellers kan du se i undertøysbutikker og litt gammeldagse damebutikker. Jeg har faktisk kjøpt ullsinglet med blonder på Sparkjøp av alle ting!
Gjest allium Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Janus har ullundertøy med blonder; det er ikke dyrt heller. Og så er det praktisk med blondekant nederst på ermet og bena, for det holder plagget på plass. Datteren min er skikkelig sur på den blondekanten når hun skal kle av seg om kvelden... Ellers har Calida også mye fint, men det er dyrere.
blå Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Ida Gullhav vant Nåløyet 2006 med sin undertøyskolleksjon "made by me", som vissnok skal være i ull og silke. Men det er sikkert dyrt, og jeg vet ikke helt hvor du kan kjøpe det heller.
Rosenrød Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Noen som vet hvem som selger Vera&Williams undertøy i Stavanger?
Hilde Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Hjemmesiden deres er verawilliam.no, og der står det oppført at undertøyet selges på Cinnamon i Breigata og Karma i Kirkegaten. (I Stavanger altså.)
Rosenrød Skrevet 1. mars 2006 #9 Skrevet 1. mars 2006 Har nå vært og sett på dette undertøyet, og det frister ja..... Dessverre frister ikke prisene like mye, men jeg får kjøpe litt og litt når jeg får lønn...
Scheherazade Skrevet 1. mars 2006 #10 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har kjøpt på SparKjøp faktisk, merket heter vel Eva. Det har blondet, og er laget i en blanding av ull og silke. Ikke så veldig dyrt heller.
Annevenn Skrevet 1. mars 2006 #12 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har også masse av ullundertøyet Eva fra Spar Kjøp, har 4 singleter med v-ringing med bred blonde, 2 sorte og 2 offwhite. Men akkurat denne modellen har jeg ikke sett på nettet, kun i butikkene. Kan anbefales, er kjempedeilig og rimelig!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #13 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har også fler fra spar kjøp.med blonder offwhite og sorte. Skjekk sparkjop.no
Ling Skrevet 2. mars 2006 #14 Skrevet 2. mars 2006 Medima! De har flott undertøy i ull, silke og kashmere. Fantastiske produkter!! Dyre, men hvis du vasker dem riktig, holder de i en evighet.
Gjest Gjest_Krista83_* Skrevet 2. mars 2006 #15 Skrevet 2. mars 2006 Bånsull i stavanger har ullundertøy med blondekanter.. Butikken ligger på ca på torget. Ta en kikk da vell... Krista
Rosenrød Skrevet 2. mars 2006 #16 Skrevet 2. mars 2006 Har de til voksne også? Har liksom sett for meg at det er en barnebutikk. Men så er jeg blitt helt forelsket i det Vera&William-undertøyet, det var såååå herlig å både se på og ta på.....
Hilde Skrevet 2. mars 2006 #17 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har en vera & william singlet, og det er uten tvil det plagget jeg er mest glad i for øyeblikket. Dyrt, men faktisk verdt pengene syns jeg!
Rosenrød Skrevet 19. mars 2006 #18 Skrevet 19. mars 2006 Nå har jeg kjøpt meg Vera&William singlet, boxershorts og knestrømper i ull/silke/kashmir. Ble ca. 1900 kroner fattigere, men for et herlig undertøy.....
Catzy Skrevet 19. mars 2006 #20 Skrevet 19. mars 2006 Bare et spørsmål: bruker du boxershorts med en vanlig truse under, eller rett på huden? Boxershorts i ull høres egentlig ganske greit ut, men jeg ville nok hatt en annen truse under, for å hindre "søl". Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå