Gå til innhold

Venninne som oftere sier feil ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som sier mye rart. Om hun for eksempel slår tåa si i en dørkarm, kan hun foreksempel finne på å rope ut "kuk", "fitte"eller "jøde". 

Vet jo hun ikke legger noe i det. Hun er ganske skikkelig og god. Flere som har en tendens til å rope ut feil ting? 

Anonymkode: 4ab80...d67

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤣

Anonymkode: 3b5b3...514

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Eh... Det er vel mer eller mindre veldig normalt og vanlig. Selve ordene varierer.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er feil med det?

Anonymkode: e0aba...323

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun bruker det som banneord. Ganske vanlig.

Anonymkode: 4c57e...76d

• Liker 2
Skrevet

Haha, høres helt normalt ut for meg 😂 jeg roper ikke de ordene hun roper da, her går det i faen, helvete og føkk 🤣

• Liker 3
Skrevet

Jøde kan man ikke bruke som skjellsord! 

Ellers støtter jeg banning når man slår seg. Kuk og fitte var spesielt oppfinnsomt, da. 

Anonymkode: d99ad...f03

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Ser ikke problemet. Mistet en tallerken her om dagen og da var det soppsatan som kom her. :P 

Når barna var små så var det mer barnevennlige ord om kom men nå er det ikke så farlig. 

Jøde var kanskje litt upolitisk korrekt men er ikke krise blant venner mener nå jeg men hvor gode venner er dere egentlig når du følte for at du måtte lage en slags rar "shaming" tråd... 

Anonymkode: 99220...c41

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en venninne som sier mye rart. Om hun for eksempel slår tåa si i en dørkarm, kan hun foreksempel finne på å rope ut "kuk", "fitte"eller "jøde". 

Vet jo hun ikke legger noe i det. Hun er ganske skikkelig og god. Flere som har en tendens til å rope ut feil ting? 

Jeg sier satan hver gang noe skjer. Det beste er mine utenlandske kollegaer, der kommer det lange setninger jeg gjerne skulle forstått. 

Anonymkode: 164f3...1aa

• Liker 1
Skrevet

Om hun for eksempel slår tåa si i en dørkarm,

Sier feil ting... Mener du da at den logiske reaksjonen skulle vært "tå"? Okei, man kan selvsagt ai "au, tåa mi", men at det kommer banneord i stedet er vel ikke så uvanlig. Nå er jeg ikke akkurat fan av ordvalget hennes da, men at hun sa noe annet enn "tå" er vel ikke så rart. 

• Liker 2
Skrevet

Feil og feil, Fru. Blom. 

Anonymkode: 72813...861

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Når dette skjer meg sier jeg som regel satan, dæven han steike satan, dæven han steike satan i det rødaste hælvette o.l. Hva mener du hun skal si da? Au? Er du klar over hvor vondt det er 🫣

Anonymkode: 2734b...d31

Skrevet

Venninna mi er verre i språkbruken, hun roper svarte negroid når hun slår tåa si. Og nei, hun er ikke rasist. 

Anonymkode: 14980...8d2

Skrevet

Banne er jo greit, men Jøde som skjellsord, det er ikke kult.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det der var jo ganske mildt. Jeg bruker lengre setninger, dessverre 

Anonymkode: 997bf...400

• Liker 1
Skrevet

Jeg omgås ikke mennesker som banner og skriker bannord høyt.

Anonymkode: e1e51...3f8

• Liker 1
Skrevet

Om jeg kløner til noe, eller slår meg/dunker borti noe, så kommer det noen gloser, og av en eller annen grunn, så er fitte blitt "mitt" ord når det skjer noe. Kommer også litt andre banneord, men fitte triller ut av meg helt uten at jeg planlegger det. Og det er litt rart, for jeg kan ikke fordra det ordet, og bruker det aldri når jeg snakker om feks fiffien🤷‍♀️

Gjør det noe at venninnen din banner? Hva er det du reagerer på?

Anonymkode: c840a...084

• Liker 2
Skrevet

Jeg omgås ikke mennesker som banner og skriker bannord høyt.

Anonymkode: e1e51...3f8

Å giiiiiid! Er De fra bibelbeltet? Hva sier De om De slår foten Deres eller skader Dem på noen måte da? 

Anonymkode: 14980...8d2

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
K.B. skrev (6 timer siden):

Banne er jo greit, men Jøde som skjellsord, det er ikke kult.

Helt enig. Ikke bruk «Jøde» som skjellsord. Veldig stygt gjort! 

Anonymkode: cf9de...574

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Likte ikke "jøde", det er jeg enig at er feil.

Men jeg sier noe lignende av de andre obskønitetene, dersom jeg mener det er på sin plass. Det er ikke feil i det hele tatt

Anonymkode: d7cce...1da

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...