Gå til innhold

Sorg over kortvarig relasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kun dating. Føler nå jeg holder på å utvikle en depresjon på grunn av at jeg har blitt avvist. Likte han veldig godt og det føltes rett for meg. 

Anonymkode: f8814...e41

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ikke være at du blir avvist fordi du er deprimert da? Om det føles så rett for en part og ikke for en annen er det gjerne litt ubalanse et sted, ikke alltid en god idé å date om man ikke tåler å bli avvist. Ikke heller mye man kan hjelpe deg med her, det er nok bare å ta seg i kragen og gå videre som alle vi andre må👍

Anonymkode: f0374...a1c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det kan ikke være at du blir avvist fordi du er deprimert da? Om det føles så rett for en part og ikke for en annen er det gjerne litt ubalanse et sted, ikke alltid en god idé å date om man ikke tåler å bli avvist. Ikke heller mye man kan hjelpe deg med her, det er nok bare å ta seg i kragen og gå videre som alle vi andre må👍

Anonymkode: f0374...a1c

Jeg er ikke deprimert. Han har gitt uttrykk for at han har hatt følelser hele veien til det plutselig snudde. Fortalt om meg til venner og familie. Møtt et par venner også. Plutselig snudde det over natten. 

trådstarter

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er alltid tøft. Man blir så glad over at ting går bra, og så plutselig blir alt revet vekk. Men man har ikke så mye annet valg enn å innfinne seg med situasjonen og prøve å distansere seg følelsesmessig. Det kan være alt mulig som har skjedd, trenger ikke å ha all verden med deg og gjøre en gang. Til syvende og sist er han bare en fyr.

Anonymkode: 65a3e...366

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt fuckery i hjernen når man blir lovebombet, og plutselig snur det. Antagelig er han bare en narcisisst som ville bruke deg litt. Eller han er syk, og føler ikke på følelser sånn normale folk gjør. 

Anonymkode: e2802...081

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kun dating. Føler nå jeg holder på å utvikle en depresjon på grunn av at jeg har blitt avvist. Likte han veldig godt og det føltes rett for meg. 

Velkommen til moderne dating. 

Om du ikke vil bli skuffa, ikke delta. 

Her må du ha tykk hud. 

Anonymkode: e8bfc...d39

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke deprimert, men ekstremt skuffet. Dèt er lov. Man gjør seg sårbar i å våge.

Selv om det er kjipt, er du milevis foran alle som klager på at de er single, men ikke gjør noe :klem:

Husk å ikke dyrke de vonde følelsene for lenge. Ta vare på deg selv, og gjør som bikkja: piss på det og gå videre :hoppe:

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre direkte for å få et svar ?

Det du beskriver er alt for kort tid til å vite hva man virkelig vil. Dere må bli mer kjent før man tar en avgjørelse om fast forhold. og se hvordan dere fungerer som venner.

Anonymkode: a055f...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å bli skuffet og helt naturlig.

Men rist det av deg og tenk på at du faktisk ikke vil være i et forhold med en som ikke vil gjøre alt han kan for å beholde deg.

Anonymkode: 3e986...8e8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbokstav C?😅

Anonymkode: 0fae0...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 22.16):

Du er nok ikke deprimert på grunn av det, men kjærlighetssorg er lov å føle på selvom relasjonen var kort. Det er ingen fasit på hvor lenge man må ha kjent noen før man kan bli lei seg for en avvising. Det går over 💕 Ta vare på deg selv og ta en pause fra datingen, er mitt råd. livet er så mye mer enn dating og mannfolk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lov å ha litt kjærlighetssorg da. Men opp på hesten igjen, sa en venn til meg. Han har mye rett i det. 

Men det er tøft, jeg skjønner at det føles vondt og trist for deg ❤️

Anonymkode: 06054...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å ombestemme seg og.

Man kan date, føle det er rett, for så å føle det blir feil.

Motparten fortjener å finne en han eller hun virkelig føler er riktig.

Og det er  bedre jo tidligere de finner det ut.

Anonymkode: 4686a...277

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...