AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Hei! Føler meg veldig håpløs her. Var i 7 år langt forhold som tok akkurat slutt. Vi endte ting med fin tone da vi begge har insett at hen trenger terapi pga barndom og traume mens jeg trenger litt pause fra alt det negative. Vi avsluttet med at vi begge vil at det skal bli oss 2 igjen. Det som jeg stusser litt på er at hen sier at hen har utforsket for lite før vi ble sammen. Vi ble sammen i 18 årene. Jeg sa at det kan ikke jeg være med på for jeg var helt ferdig da vi gikk inni forholdet. Blir ingen kontakt til hen eventuelt er ferdig med den delen. Det gjør for vondt. Er jeg dum? Som vil vente på hen? Har noen vært i hens situasjon? Hvordan kan hen si «Jeg er sikker på at det er deg jeg vil ha, men jeg må utforske mer»? Anonymkode: dd77a...d72
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Det kan bli fryktelig lenge å vente. Jeg ville nok vurdert å gå videre uten henne som en del av fremtidsplanene. Anonymkode: 4ee78...afe 6 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kan bli fryktelig lenge å vente. Jeg ville nok vurdert å gå videre uten henne som en del av fremtidsplanene. Anonymkode: 4ee78...afe Var redd dette ville komme som svar ja.. Ja jeg kan ikke vente i evigheter heller.. Men det er veldig vanskelig. Det er min person.. Anonymkode: dd77a...d72
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei! Føler meg veldig håpløs her. Var i 7 år langt forhold som tok akkurat slutt. Vi endte ting med fin tone da vi begge har insett at hen trenger terapi pga barndom og traume mens jeg trenger litt pause fra alt det negative. Vi avsluttet med at vi begge vil at det skal bli oss 2 igjen. Det som jeg stusser litt på er at hen sier at hen har utforsket for lite før vi ble sammen. Vi ble sammen i 18 årene. Jeg sa at det kan ikke jeg være med på for jeg var helt ferdig da vi gikk inni forholdet. Blir ingen kontakt til hen eventuelt er ferdig med den delen. Det gjør for vondt. Er jeg dum? Som vil vente på hen? Har noen vært i hens situasjon? Hvordan kan hen si «Jeg er sikker på at det er deg jeg vil ha, men jeg må utforske mer»? Anonymkode: dd77a...d72 Dette er i gen enighet dere har sammen. Hun gjør der slutt fordi hun vil ‘utforske’ om gresset er grønnere andre steder. Og så sikrer hun seg at du står klar med armene åpne om hun ikke finner noen som er bedre enn deg💔 Sett strek og se deg aldri tilbake. Vet det gjør vondt, men det gjør de jo for deg allerde og jo før du blir ferdig med henne jo bedre. Det går over. Anonymkode: a8472...fd6 5 4
Bombasi Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 (endret) Blir du forlatt på dette viset så må du plukke deg selv opp og gå videre. Ikke sitt på gjerdet mens du graver deg ned i drømmen om en eks når eksen lever drømmen om noen helt andre. Når noen har for seg at de ikke har utforsket nok så er kjærligheten over, men de ønsker samtidig å holde deg varm på gress i tilfelle ting ikke går som ønsket eller angeren melder seg. Kun unntaksvis kommer de rekende tilbake, men da etter mange ligg og flere nye bagasjer på veien. Du fortjener bedre! Endret 12. oktober 2024 av Bombasi 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 Hun er ikke noe å samle på uansett. Anonymkode: 28b74...efa 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Skrevet 12. oktober 2024 Lurer mest på hvorfor du skriver "hun" i emnefeltet, og skifter til "hen" i teksten. Anonymkode: fb300...6c3 6 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #8 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lurer mest på hvorfor du skriver "hun" i emnefeltet, og skifter til "hen" i teksten. Anonymkode: fb300...6c3 Det er ikke jeg. Det er andre som svarer med anonym. Anonymkode: dd77a...d72
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Skrevet 12. oktober 2024 Kjæresten din velger å være singel og utforske sine muligheter romantisk. Du kan velge å håpe det blir dere til slutt, men ikke sats alt på det. Det er også di tid til å "utforske", enten det blir med hobbier, jobb, vennskap eller noe mer sexy. Anonymkode: 16519...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kjæresten din velger å være singel og utforske sine muligheter romantisk. Du kan velge å håpe det blir dere til slutt, men ikke sats alt på det. Det er også di tid til å "utforske", enten det blir med hobbier, jobb, vennskap eller noe mer sexy. Anonymkode: 16519...bc4 Det hen sier er at det er ikke romantisk, det er bare seksuelt. Hen vil ikke ha noe romantiske følelser innblandet.. Der har du rett. Men så har jeg følt at jeg har hatt live mitt på stell. Men kanskje jeg og skal prøve å utforske likevell. Anonymkode: dd77a...d72
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er ikke jeg. Det er andre som svarer med anonym. Anonymkode: dd77a...d72 Du skrev hun i overskriften. Anonymkode: 1f762...f18 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #12 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du skrev hun i overskriften. Anonymkode: 1f762...f18 Det var ikke meningen! Uffameg. Ville bare holde dette så anonymt så mulig Anonymkode: dd77a...d72 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #13 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det hen sier er at det er ikke romantisk, det er bare seksuelt. Hen vil ikke ha noe romantiske følelser innblandet.. Der har du rett. Men så har jeg følt at jeg har hatt live mitt på stell. Men kanskje jeg og skal prøve å utforske likevell. Anonymkode: dd77a...d72 Spiller ingen rolle. Hen vil gjøre som hen vil. Ikke ta avgjørelser som et par og et team. Du er fri nå, så bruk tida godt. Oppfyll noen drømmer... Anonymkode: 16519...bc4
Isambard Skrevet 12. oktober 2024 #14 Skrevet 12. oktober 2024 Det er slutt mellom dere. Sånn er det med den saken. 3
Lt.Dan Skrevet 12. oktober 2024 #15 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var redd dette ville komme som svar ja.. Ja jeg kan ikke vente i evigheter heller.. Men det er veldig vanskelig. Det er min person.. Anonymkode: dd77a...d72 Hu vil smake annen kjepp, er dette noe å virkelig i det hele tatt å vurdere å gå tilbake til? 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #16 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var redd dette ville komme som svar ja.. Ja jeg kan ikke vente i evigheter heller.. Men det er veldig vanskelig. Det er min person.. Anonymkode: dd77a...d72 Så dere er enige om at du skal gå på gress til den andre puler rundt og sjekker om hen kan finne noen bedre. Liker å være dørmatte, utnyttet, lite respektert. Sorry , men du blir elendig behandlet. Ikke la deg bli tråkket på på. Du fortjener ikke å bli behandlet slik. Uansett hva den andre har innbilt deg. Anonymkode: 7c9a6...8b3 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #17 Skrevet 13. oktober 2024 Hun har rett. Parforhold som starter i tenårene varer sjeldent. Eller fortsetter i samme mønster som tenåringskjærester. Sjalusi og skeive kjønnsroller er stikkord her Ikke vent på henne. Prøv noe annet selv. Det vil du også vokse på. Anonymkode: 22d46...407 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #18 Skrevet 13. oktober 2024 Kjæresten min sin første kjæreste gikk igjennom det samme. I den prosessen innså han hvor forskjellige de var og at de ikke var rett for hverandre selv om det var et veldig vondt brudd. De var av og på en liten stund etter at hun hadde utforsket, men så døde det ut. Tror ofte det er sånn med den første kjærligheten. Noen gror sammen, men de fleste tenåringskjærester vokser fra hverandre. Og det er naturlig da det er i 20 årene vi utvikler oss masse og får nye syn på ting og vokser på erfaringer. Da kjæresten møtte meg så innså han at han aldri har fått så intense og dype følelser med noen så raskt som han gjorde med meg. Og det var ikke bare forelskelse og sex, men det dypet båndet der han ser for seg resten av livet. Det ER flere enn én person for oss der ute. Noen ganger må en bare gi slipp på det som var for å kunne åpne døren for nye vakre eventyr. Anonymkode: 88f79...ef1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #19 Skrevet 13. oktober 2024 Gå videre. Hun vil ikke ha deg, ikke sånn egentlig. Anonymkode: 34b34...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #20 Skrevet 13. oktober 2024 Tusen takk til alle for svar. Går ut fra dette forholde men innstilling om at dette er over. Vi har enda kontakt og bor «sammen», og merket at vi bare blir styggere og styggere mot hverandre. Anonymkode: dd77a...d72 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå