AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hvordan kunne jeg som kvinne, tilfredstilt deg som mann, på best mulig måte? Har du noen fantasier du vil dele? Eller tidligere erfaringer? Hvordan liker du å få BJ? Eller hvordan liker du at en kvinne rir deg? Jeg er interessert i pegging, men redd han skal få vondt (jeg selv har opplevd overgrep, og er svært sensetiv når det gjelder å mulig "skade" noen osv. Har dere tips eller erfaringer her? Opplever at jeg kan være litt forsiktig og klønete, og dermed blir det ikke så behagelig for han?) Anonymkode: cf4db...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Del Skrevet 12. oktober 2024 Starte med en deilig dusj sammen. Hun står bak meg og masserer/såper utstyret mitt. Klemmer puppene inn mot ryggen min mens hun runker meg lett. Jeg lar en hånd gli mellom oss og inn mellom bena hennes, koser med klitten og lar et par fingre gli inn i henne. Så setter hun seg på huk foran meg, fyller munnen med varmt vann og suger meg. Lar meg nesten komme i munnen hennes før hun stopper. Så er det min tur til å gjengjelde tjenesten. Veksler mellom å slikke, og bruke vannstrålen på klitten, mens to fingre masserer g-punktet. Stopper opp når lårene begynner skjelve. Går ut av dusjen, tørker oss. Så er vi klare for soverommet. Det er min favoritt oppladning. Mann 40+ Anonymkode: d1ec7...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Starte med en deilig dusj sammen. Hun står bak meg og masserer/såper utstyret mitt. Klemmer puppene inn mot ryggen min mens hun runker meg lett. Jeg lar en hånd gli mellom oss og inn mellom bena hennes, koser med klitten og lar et par fingre gli inn i henne. Så setter hun seg på huk foran meg, fyller munnen med varmt vann og suger meg. Lar meg nesten komme i munnen hennes før hun stopper. Så er det min tur til å gjengjelde tjenesten. Veksler mellom å slikke, og bruke vannstrålen på klitten, mens to fingre masserer g-punktet. Stopper opp når lårene begynner skjelve. Går ut av dusjen, tørker oss. Så er vi klare for soverommet. Det er min favoritt oppladning. Mann 40+ Anonymkode: d1ec7...6fb Denne var veldig fin 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan kunne jeg som kvinne, tilfredstilt deg som mann, på best mulig måte? Eller tidligere erfaringer? Hvordan liker du å få BJ? Eller hvordan liker du at en kvinne rir deg? Jeg er interessert i pegging, men redd han skal få vondt (jeg selv har opplevd overgrep, og er svært sensetiv når det gjelder å mulig "skade" noen osv. Har dere tips eller erfaringer her? Opplever at jeg kan være litt forsiktig og klønete, og dermed blir det ikke så behagelig for han?) Anonymkode: cf4db...c65 Du kunne best mulig tilfredstilt meg ved å være en kvinne som elsker og tenner mest på å «motta». Om du elsker at partner gjør det han vil med deg og om du er en dame som elsker å bli utført oralsex på feks. Samtidig så kan ikke det å gi oralsex osv være viktig for deg, da jeg ikke tenner på å bli sugd eller «bli utført» ting på. Det kræsjer veldig med mitt tenningsmønster. Å bli pegget er uaktuelt for min del. For det første så syntes jeg direkte stimuli av prostata er ubehagelig og for det andre så går det veldig i mot det jeg skrev om at du må være en som elsker å motta, men ikke har noe eget ønske om «å utføre» seksuell handlinger på meg. Som du Skjønner så er det et enormt spekter og stor variasjon i hvordan vi fungerer seksuelt 😊 Anonymkode: 717e5...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 13. oktober 2024 #5 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan kunne jeg som kvinne, tilfredstilt deg som mann, på best mulig måte? Har du noen fantasier du vil dele? Eller tidligere erfaringer? Hvordan liker du å få BJ? Eller hvordan liker du at en kvinne rir deg? Jeg er interessert i pegging, men redd han skal få vondt (jeg selv har opplevd overgrep, og er svært sensetiv når det gjelder å mulig "skade" noen osv. Har dere tips eller erfaringer her? Opplever at jeg kan være litt forsiktig og klønete, og dermed blir det ikke så behagelig for han?) Anonymkode: cf4db...c65 Til bedre du kjenner han til enklere er det å tilfredsstille. er viktig å snakke sammen men uansett så blir det bedre til mer du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå