AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Del Skrevet 12. oktober 2024 Er det mulig at man ser penere ut i virkeligheten enn på bilder, eller er bilder alltid sånn cirka hvordan man ser ut? Kjenner du noen som ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder? Hvordan ser du ut på bilder ifht i speilet? Jeg lurer fordi jeg ser så sinnsykt stygg ut på bilder, og spesielt om jeg snur bildene speilvendt 🤣 Ser nesten like grusom ut uansett hva slags lys det er, uansett hvor pent jeg prøver å sminke meg osv. Har også prøvd ulike type kameraer, men ser like fæl ut. Hjælp. Anonymkode: ea939...cb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 12. oktober 2024 #2 Del Skrevet 12. oktober 2024 Når jeg ser på bilder av min mann så er han ofte mye penere i virkeligheten. Noen er fotogene andre ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg håper virkelig jeg ser litt bedre ut i virkeligheten, men tviler. Anonymkode: 01682...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det er sånn du ser ut ja Anonymkode: 88e2d...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 12. oktober 2024 #5 Del Skrevet 12. oktober 2024 Tja, bestevenninna min ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Hun er ofte maskulin og brei på bilder, i ansiktet altså. Men jeg og mange andre mener hun ser langt bedre ut i virkelighet. Jeg personlig har hørt mange ganger at jeg er svært fotogen og ser bra ut på bilder. Personlig syns jeg at jeg får litt andre trekk på bilder og ser langt mer feminin og symmetrisk ut på bilder 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 12. oktober 2024 #6 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg er også særdeles ufotogen 🥲 Har til og med fått høre av andre at jeg ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder 🤣 For min del tror jeg det er fordi jeg har asymmetri i ansiktet og det kommer nok tydeligere frem på stillbilder enn i det virkelige liv 🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg håper virkelig jeg ser bedre ut i virkeligheten enn på det siste passbildet mitt, der ser jeg gal ut! Anonymkode: bb15f...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #8 Del Skrevet 12. oktober 2024 Kameraet har ikke noe særlig å si, men brennvidden på objektivet påvirker enormt mye hvordan fremstår på bilder. Noen er mer sårbare for "feil" brennvidde enn andre. Anonymkode: 3a2ae...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 12. oktober 2024 #9 Del Skrevet 12. oktober 2024 Noen ser bedre ut I virkeligheten. Feks kusina mi, som var helt på gråten etter å ha sett seg selv på bilde akkurat tatt i et selskap, hun er nydelig og veldig vakker, men så ikke ut på bildene. Andre ser bedre ut på bilder, og jeg tipper det er de som sier at man der akkurat ut som på bilder. 🫠 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Del Skrevet 12. oktober 2024 Ser jo alltid heslig ut på bilder, men når jeg ser meg i speilet så syntes jeg jo ikke slik ut. Anonymkode: 13aa6...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det er bevist at kamera gjør noe med bilder, f.eks gir deg større nese osv . Var en lang artikkel i NRK om det en gang. Anonymkode: 13aa6...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #12 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det mulig at man ser penere ut i virkeligheten enn på bilder, eller er bilder alltid sånn cirka hvordan man ser ut? Kjenner du noen som ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder? Hvordan ser du ut på bilder ifht i speilet? Jeg lurer fordi jeg ser så sinnsykt stygg ut på bilder, og spesielt om jeg snur bildene speilvendt 🤣 Ser nesten like grusom ut uansett hva slags lys det er, uansett hvor pent jeg prøver å sminke meg osv. Har også prøvd ulike type kameraer, men ser like fæl ut. Hjælp. Anonymkode: ea939...cb3 Vet du, jeg satt og bladde i bilder sendt av meg fra venninne i dag og tenkte å skrive akkurat denne innlegget selv. Jeg tror jeg er en relativt pen kvinne og har aldri hatt problemer med å få kjærester. Syns jeg ser ok ut i speilet. På bilder ser jeg derimot ut som en heks med down syndrom. Helt seriøst😅😆 Det skjærer seg allerede når jeg tar en selfie. Da har det ikke noen ting å si hvor mye jeg gjør meg til. Jeg har derfor lurt på om det er speilbilde som lurer meg. At jeg føler meg finere der enn jeg er i virkeligheten. Har derimot fått høre av familie og venner at det er vanskelig å få meg fin på bilder. Greit å få det bekreftet. Men så sender de meg bilder av meg de tror ble fine og så blir jeg usikker igjen når jeg slv syns jeg ser ut forskrudd og rar ut selv. Syns nesten synd på samboeren min🙈 Sånn utenom at det ikke er noen tvil om at noen bli ver på bilder enn andre, så Velger jeg å tro det er en mellomting rundt hvor ille det er. Vi ufotogene er nok ikke så ille som bildene viser. Men vi er heller ikke så symmetriske som vi ser oss selv i speilbilde. Jeg forsøker ihvertfall å innbille meg selv dette. Hvis ikke hadde jeg ikke turt å gå ut dørene🙈😅 Anonymkode: 9ee5e...fe5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 12. oktober 2024 #13 Del Skrevet 12. oktober 2024 Tror nok det er fordi det er uvant for deg å ikke se deg selv speilvendt. Det kommer også an på når bildet blir tatt - hvilken mimikk du har. Er du midt i en latterkule? Snufser? Hever øyenbrynene? Og hvordan man poserer, lys/skygge, naturlig lys. Noen er ekstremt flinke til å posere. Jeg f.eks er helt på tryne - får det ikke til. 😅 Så har det selvfølgelig med selvtillit å gjøre - jeg har fått meg en knekk de siste mnd., så synes uansett ikke jeg ser bra ut om dagen. 😅 Da spiller det ingen rolle om bilde i realiteten er "bra". Det er noe å jobbe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #14 Del Skrevet 12. oktober 2024 Kranken skrev (17 minutter siden): Noen ser bedre ut I virkeligheten. Feks kusina mi, som var helt på gråten etter å ha sett seg selv på bilde akkurat tatt i et selskap, hun er nydelig og veldig vakker, men så ikke ut på bildene. Andre ser bedre ut på bilder, og jeg tipper det er de som sier at man der akkurat ut som på bilder. 🫠 Ja og det er også dem som snapper selfies og sender rundt gjennom hele dagen og legge rut nye Facebook profilbilder av seg selv daglig😅 Anonymkode: 9ee5e...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #15 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er bevist at kamera gjør noe med bilder, f.eks gir deg større nese osv . Var en lang artikkel i NRK om det en gang. Anonymkode: 13aa6...2d1 Den artikkelen skulle jeg gjerne lest. Anonymkode: 9ee5e...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #16 Del Skrevet 12. oktober 2024 Folk pleier ofte si at jeg ser veldig annerledes ut på bilder. Jeg velger å tro dem. Anonymkode: e6bc6...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #17 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det du ser i speilet er jo speilvendt så det du ser på bilder er nærmere virkeligheten slik andre ser deg. Anonymkode: 1a11f...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 12. oktober 2024 #18 Del Skrevet 12. oktober 2024 Kjent sak dette - noen ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten, for andre er det omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #19 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Den artikkelen skulle jeg gjerne lest. Anonymkode: 9ee5e...fe5 Fant den! https://www.nrk.no/vestland/derfor-far-du-storre-nese-og-ser-annerledes-ut-nar-du-tar-selfie-med-frontkamera-pa-mobiltelefonen-1.15936967 Anonymkode: 13aa6...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #20 Del Skrevet 12. oktober 2024 https://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/derfor-ser-du-rar-ut-pa-bilder-3288956 Anonymkode: 13aa6...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå