AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Gikk fra et psykisk og fysisk holdig forhold , slitt med selvtilliten etter bruddet. Har hatt null kontakt, gått i" terapi" og anmeldt. Nå har det gått et år, jeg føler jeg har blitt fiende med meg selv, jeg føler meg utrolig stygg, som om ingen kunne se på meg engang, jeg isolerer meg, jeg føler meg dum og forstår ikke at jeg tenkte engang at jeg var smart og lykket. Har mistet alt av det som var mine hverdager før, økonomisk sett er jeg ruinert og sliter enda fra bruddet. Har vært nødt å begynne helt på nytt.. gjennopta kontakter med venner og familie etter at jeg ikke hadde noe kontakt på år. Føler ingen tror meg og jeg føler meg helt tom uten han. Samtidig som det er mer fred nå enn før og jeg har litt mer kontroll på min egen frihet. Men føler meg ikke fri, enda mer fanget nå enn før med meg selv. Gir dette noen mening? Kan noen som vært gjennom det samme si det er normalt eller holder jeg på å bli gal? Anonymkode: dd055...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Selv om forholdet er over, så er du ikke ute av forholdet enda. I hvertfall fikk jeg høre det på krisesenter, og det ga mye mening fremover i tiden. Etter brudd så vil man tenke på de fine stundene, og lengte etter dem. Dette er enda sterkere i et forhold med traumebånd, nettopp på grunn av honeymoon fasen som alltid kom. Nå er du helt nede, og du trenger en fix, som du fikk fra denne honeymoon fasen. Du er rett og slett både i en aktiv kjærlighetssorg OG rusavvenning. Vær snill mot deg selv, ta tiden til hjelp ❤️ Anonymkode: 9ee01...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå