Gå til innhold

Hva er galt med folk/ menn som har fint liv, men klarer å klage og syte hele tiden over det de har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns jeg hadde kjempe fint liv var lykkelig med alt, selv om det ikke var mye. 

Mannen min klaget over ALT, han klaget over huset, ansvaret, ungene, bilen, stedet vi bodde på, naboer, andre mennesker, at jeg brukte penger (selv om jeg ikke er en stor forbruker på noe måte) ... Han klaget og ble ofte hissig. Tålte ingenting fra meg- alt skulle være slik han ville. Han klaget og kjeftet også hvis han skulle gjøre husarbeid, sånn at jeg endte opp med å gjøre alt selv for å spare ørene og angsten. 

Til slutt ble jeg så lei at jeg gikk og tenker han er sikkert fornøyd nå, nå har han bare seg selv! Jeg sitter dog deprimert selv fordi jeg elsket ham faktisk. 

Tenker likevel på at jeg skjønner ikke hvorfor han ville ha et liv med meg når han tydeligvis hatet livet sitt med meg. Veldig trist fordi jeg fortsatt elsker ham, men kan ikke leve med ham. 

Anonymkode: 50bb5...954

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok psykopat.

Anonymkode: b4eab...95d

Skrevet

Tull! Du klarer fint å leve uten det der. Du bare forstår det ikke ennå. Livet blir så mye bedre uten syting fra en mannebaby. Livet er for kort til sånt. 

Anonymkode: cfa9c...40b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tull! Du klarer fint å leve uten det der. Du bare forstår det ikke ennå. Livet blir så mye bedre uten syting fra en mannebaby. Livet er for kort til sånt. 

Anonymkode: cfa9c...40b

Mannebaby et ordet. Eksen min er også slik, klage klage klage, bare lykkelig om han kan klage på noe. Forvokst 10åring. 

Anonymkode: 1d6dd...a17

• Nyttig 4
Skrevet

Det kan være noe med psyke, depresjon,smerter osv.  Ingen vet alt om andre. 

Anonymkode: 5bc47...bb9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er nok psykopat.

Da er det nok mange av oss som er psykopater. Hva mener du? Ingenting her er psykopati. 
Tipper han gikk i et hamsterhjul hvor han var ulykkelig, i jobb foreksempel, følte han hadde liten tid til egne interesser, og gikk i en depresjon. Hadde nok vært håp for han om han hadde satt seg ned og kartlagt hva han faktisk misliker, og hva han mangler i livet. Ofte føles hjem og fritid deprimerende, hvis jobben suger deg tom. Uten at problemet ligger noen andre steder enn jobben. 

Anonymkode: 4a615...280

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han er nok psykopat.

Klart det. Hangen til å stemple folk dette, bare øker.

Anonymkode: 82788...958

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns jeg hadde kjempe fint liv var lykkelig med alt, selv om det ikke var mye. 

Mannen min klaget over ALT, han klaget over huset, ansvaret, ungene, bilen, stedet vi bodde på, naboer, andre mennesker, at jeg brukte penger (selv om jeg ikke er en stor forbruker på noe måte) ... Han klaget og ble ofte hissig. Tålte ingenting fra meg- alt skulle være slik han ville. Han klaget og kjeftet også hvis han skulle gjøre husarbeid, sånn at jeg endte opp med å gjøre alt selv for å spare ørene og angsten. 

Til slutt ble jeg så lei at jeg gikk og tenker han er sikkert fornøyd nå, nå har han bare seg selv! Jeg sitter dog deprimert selv fordi jeg elsket ham faktisk. 

Tenker likevel på at jeg skjønner ikke hvorfor han ville ha et liv med meg når han tydeligvis hatet livet sitt med meg. Veldig trist fordi jeg fortsatt elsker ham, men kan ikke leve med ham. 

Anonymkode: 50bb5...954

Tror det er slike folk som har utrolig stort ego. Du er sikkert forelsket i egoet hans, hehe. For de har en veldig selvtillit til egoet sitt, virker det som. Folk flest blir jo flau av slikt. 

Anonymkode: d9bc8...be1

Skrevet

Min mann/eks var sånn. Det var depresjon/livskrise. Jeg fikk ham i terapi men da var forholdet allerede ødelagt. 

Anonymkode: 01123...a31

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg var sånn. Jeg var deprimert. Jeg var utslitt fysisk. 

Det er de korte forklaringene.

Livet var for belastende for meg. Jeg satt alene med veldig mye av husarbeidet (typisk selvsagt), kroppen var utslitt, jeg hadde et hode som var fullstendig i kaos og alt føltes feil i livet, selv om jeg hadde flotte barn, en flott mann(Selv om han skulle hjulpet til), hus og bil, trygg økonomi osv. Til slutt "tok jeg ansvar" og gjorde det slutt. Nå er jeg bedre fra depresjonen, men jeg har ødelagt livet mitt, for jeg elsker fortsatt eksen😢

Anonymkode: 046ff...e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...